我今日..反學呀.. 今日返早呀..
都唔知點算呀..今日我都冇帶書呀 帶o左1本 冇帶1本咁啦
我唔知點解我會帶EBC o個本 唔帶打字o個科呀
都唔知呀
可以啦.. 咁都好啦.. 我好彩有帶EBC 講o左考試d野呀...
哈哈哈..唔知啦...不過 我比o左阿manson啦..
冇咩既 係我唔想帶姐
唔知啦..我今日先知 我英文作文... 原來好差嫁.. 28/50 好彩合格姐
好彩咋.. 唔講唔知呀..iris佢好叻叻嫁 真係嫁 佢好多科都好高分嫁 好似
呢科咁 佢都有39分呀 50滿分 我地班最高分cat... 41分
]唔知點解d人咁叻叻嫁呢 我都唔知呀 可能係我太豬啦
哈哈 其實最緊要嫁 我懶姐
係啦.. 咁今日就上o左2堂好悶既2堂啦 都唔知點講呀..
唉~ 教左=冇教
同埋.. 我今日都唔知咩事 做咩我冇帶$出街呀 我尋日先問完人借$
今日又唔知去o左邊 ... 點知係我個袋度搵到20蚊 咁先有$去食lunch咋 係
22蚊咋 好開心呀.. 仲有呀.. 今日都唔知咩事... 點解會.. 有咁多人係上上下堂
收到 xx通知書.. 都唔知點解呀.. 係o個d呢 上堂出度唔夠9成既人 就有1封呢d信
我就冇收到啦
不過阿輝啦/e拎啦/西西啦/manson/阿ken 同嘉詠都收到呀.. 唔知仲有冇人收到
呀..好似仲有呀(kit 扶)呀.. 不過以上咁多位我都唔肯定嫁
不過我諗我地都唔少
仲有... 都有好多個係8成到 不過manson呀/阿ken 佢地就唔唔夠8成 咁點算呀
咁咪唔駛考囉 唔過唔知係唔係嫁..
咁...好慘呀
係啦...我都唔知點解.. 我地去食米線啦 今日同mandy去食米線
點知又比我見到manson呵 之後 佢同我講 佢之後去o左去m記 同佢都唔中意既人食反
係..o個2個呀.. haha 真係呀...又m記
之後 上打字堂 我都冇咩野既 係今日好似比反d卷我地呀 本來我都有諗過唔反黍
因為 唔想上..之後都冇野啦.. 咁..我就點呢.. 都係上o左 我得o個72分..唔開心..
不過都合格呀..
唔知啦..
之後 上堂啦.. 仲有..冇啦啦 同我地講 聽日york sir d 題目 本來話上星期2比我地..
點知我地班 冇咩人收到.. 之後 都冇野啦..
佢同我地講 聽日照要pre 聲 真係呀..頂佢呀..
佢又唔講 又唔咩咁 冇啦啦又話要pre 聲啦 我今晚都唔知點嫁..
點算呀.. 都由20減到去12啦
不過都係死...
仲要呀.. 睇下
1.Extra-curriculmactivities
2.My study method
3.How to stay healthy
4.My future career
5.How to lead a happy and meaningful life
6.An unforgettable event
7.A Plan of the coming summer vacation
8.Recommend places to visit for your friend who plans to say a few days in Hong Kong
9.A country that you have visited
10.Tell a group of tourists why Hong Kong is a good place to travel around.
11.Ways to improve Enghish
12.Advantage of living in Hong Kong
呢份係我上堂又炒manson 又炒呀mandy o個份野既
但係...之後呢.
咁就 阿ming 佢地係落o左堂之後 咁我同mandy睇落有d唔同呀..
我都唔知點呀..你話呢..
真係呀.. 死啦..
係呀..仲有呀..
我呀..之後放o左學啦 去o左銅鑼灣呀 同mandy 1齊
行街街呀 我地仲去o左呢個叫 (炸癲坊呀)
哈哈 ..真係咁叫嫁 不過係同音字姐
仲有咩呢..係啦..咁我地都係行o左1陣啦..
之後.. 我就同我d fd去+年華啦
都係咁啦.. ookk咁..仲有呀..我地4個人都唔知反得幾開心呀
不過就係差在我地都拎唔到公仔呀..有.都係得2個 仲要係好細細個
真係呀..唉∼
|