*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 28
累積人氣: 5348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 20 日  星期五   酷熱


返到黍香港啦^^ 驚訝 分類: 未分類

今日,,係係上海既最後一日啦

食埋個LUNCH...我地就要返香港啦

係上海我地有好多好多既回憶呀,,因為5日4夜,,話長唔長

話短唔短=]

haha~可以識到你地10位好同學...仲一齊訓TIM呀

好開心...=]

唔知點解呢...好似過左咁多日啦

由第一日既咩都唔適應..到最後既一日,,大家既依依不捨

開始有d掛住上海既生活啦,,仲有好多上海既名勝都未去得晒呀

真係好想可以留多幾日呀=]

可惜開心既時間係過得好快...影左好多好多既相,,

呢d係我永遠都不會忘記既

雖然今日係食完早餐之後,,

仲要係晒既環境下,,影左張相呀...真係眼都睜唔開呀...

之後就同徐先生同張老師講再見啦,,

之後同埋成車既o急同人,,一齊去呢個孫中山先生既故君...

我都估唔到孫中山先生屋企都幾大架喔

仲有著住對腳套先可以內進...

都幾得意呀,,唔知孫中山先生個廁所係點姐...好想去睇下呀。

haha=]

不過都幾令呀,,好整齊呀。

係個樓梯唔係好得,,因為冇扶手,,非常之得人驚呀><

行完左啦..就去左上海既y.w.c.a. 都幾大既...仲要係100週年呀

haha=] 我都估唔到y.m.c.a 同y.w.c.a 係會一齊架

...而係上海既呢個y.w.c.a 同香港既,,真係差好遠呀

佢地係有舞蹈室呀,,廚房呀

會議室呀果d...我地就有課室同office

...係聽上海女青既話事人講野果陣...

我真係好眼訓呀,,如果唔係我自己咬自己條利呀

我早就釣緊魚啦=]

haha...好彩唔係好多野講姐

時間又唔係好夠

咁...我地就可以走啦haha=]

之後上左車就要去機場啦...

點解都會delay呀...

...個機場仲要鬼死咁熱呀。

遲左到香港啦...><

差唔多成4點半先上機呀...唉~

之後,,有soc 同珊珊送我到A22既巴士站呀

haha=]仲撞到money同車路呀=]

之後,,上左車,,比3個好嘈好嘈既人嘈住晒我呀...

超唔開心,,不過之後我聽歌都冇咩點理佢地啦

...我都估唔到我將音量開到最大,,我都係聽到佢地講咩架

救命呀><

係落左車之後,,我就發現我條hand fee有問題啦..

點解得backgroud music 冇左人聲既...

之後好彩阿ken黍左送我一程呀

如果唔係時間應該要再用長d呀...

之後返到屋企...

同屋企人玩左一陣鋤大dee

我又慘敗啦,,不過咁我就有得訓啦...

早抖啦,,咁多位...zzzz