今日,,係係上海既最後一日啦
食埋個LUNCH...我地就要返香港啦
係上海我地有好多好多既回憶呀,,因為5日4夜,,話長唔長
話短唔短=]
haha~可以識到你地10位好同學...仲一齊訓TIM呀
好開心...=]
唔知點解呢...好似過左咁多日啦
由第一日既咩都唔適應..到最後既一日,,大家既依依不捨
開始有d掛住上海既生活啦,,仲有好多上海既名勝都未去得晒呀
真係好想可以留多幾日呀=]
可惜開心既時間係過得好快...影左好多好多既相,,
呢d係我永遠都不會忘記既
雖然今日係食完早餐之後,,
仲要係晒既環境下,,影左張相呀...真係眼都睜唔開呀...
之後就同徐先生同張老師講再見啦,,
之後同埋成車既o急同人,,一齊去呢個孫中山先生既故君...
我都估唔到孫中山先生屋企都幾大架喔
仲有著住對腳套先可以內進...
都幾得意呀,,唔知孫中山先生個廁所係點姐...好想去睇下呀。
haha=]
不過都幾令呀,,好整齊呀。
係個樓梯唔係好得,,因為冇扶手,,非常之得人驚呀><
行完左啦..就去左上海既y.w.c.a. 都幾大既...仲要係100週年呀
haha=] 我都估唔到y.m.c.a 同y.w.c.a 係會一齊架
...而係上海既呢個y.w.c.a 同香港既,,真係差好遠呀
佢地係有舞蹈室呀,,廚房呀
會議室呀果d...我地就有課室同office
...係聽上海女青既話事人講野果陣...
我真係好眼訓呀,,如果唔係我自己咬自己條利呀
我早就釣緊魚啦=]
haha...好彩唔係好多野講姐
時間又唔係好夠
咁...我地就可以走啦haha=]
之後上左車就要去機場啦...
點解都會delay呀...
...個機場仲要鬼死咁熱呀。
遲左到香港啦...><
差唔多成4點半先上機呀...唉~
之後,,有soc 同珊珊送我到A22既巴士站呀
haha=]仲撞到money同車路呀=]
之後,,上左車,,比3個好嘈好嘈既人嘈住晒我呀...
超唔開心,,不過之後我聽歌都冇咩點理佢地啦
...我都估唔到我將音量開到最大,,我都係聽到佢地講咩架
救命呀><
係落左車之後,,我就發現我條hand fee有問題啦..
點解得backgroud music 冇左人聲既...
之後好彩阿ken黍左送我一程呀
如果唔係時間應該要再用長d呀...
之後返到屋企...
同屋企人玩左一陣鋤大dee
我又慘敗啦,,不過咁我就有得訓啦...
早抖啦,,咁多位...zzzz
|