| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
Exam 完左la~  |
分類: 未分類 |
今日Exam 終於完啦
中史唔好提啦...
今日9:30 考完
我同SOSO 同羊羊同小G
一齊去左吉吉家食早餐
SOSO 同小G 一齊講noynoy
好無奈..
不過唔緊要
我同SOSO zit 番小G
又搶曬佢D 野
玩到佢傻左
笑死左我同soso
食完野之後
我同羊羊番學校
之後入左去黎姑娘到幫手
第一次玩個個野
之後
SOSO 同小 G無端端黎左
我同一齊玩
SOSO 同我一齊唱歌歌
好似傻左咁
之後我同羊羊就去突破成長路
好好好好好悶呀....

佢話1:00 走
但係我地1:30 先走
驚死我啦
搞到我同羊羊 係到跑跑
跑到成身汗
好似2:05 去到大M 記
之後去飲drink
又要thx soso
(因為有折扣)
kaka~
搭火車玩估歌仔
好快就到啦
幫soso 同羊羊整鞋仔
溜lu~
唔知可以講咩
手手都好支力
因為
SOSO 好重呀~
冇野啦~
不過都好好玩呀~
我未try 過一個bring 住兩個BB
叫到我傻左
溜完冰之後
我地一齊去M 記食野
不過我冇食
之後
搭火車番去
又估歌仔
羊羊佢speechless
之後見到soso daddy
佢同我握手
........
之後番屋企食飯
Tomorrow 打 War Game 呀~
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 78 | »
|