今朝一早
7:30.a.m. 係270車站等邱邱
跟住等左5分鐘到
嫁車就黎啦
之後
就見到羊羊
仲見到呀蘇
去到火車站
我到依然係最後個個落車
去到天橋見到陳諾桐
佢特燈行慢D
唔知想點lor~
去到學校門口
佢問我同邱邱有冇多一個
「社章」
佢都低低地
---返學途中並沒有見到周sir---
早讀都冇c 過書
因為幫周sir 數回條同計數
I.S. :勁笑
1st recess:食野
C.L.:text (打字)同埋上網seach 野(好難)
打字打左43個字
算係咁啦~
CHIN:冇笑,勁專心lor
2nd recess : 做功課
ENG:悶到吐血
LUNCH:去左街市食
Maths:Quiz (死人陳諾桐)
CHIN:周sir 話我地果班
嚇到我手震
未見過佢咁恐怖..
放學
找黎姑娘
之後同邱邱同羊羊返屆企
咁就一日啦..
|