
今日本身好Happy嫁!!!
我同左鴻,晴,雪去左溫書!!
又係我邊到!!(冇可能嫁)
我一到左就陪左鴻去食早餐!!(算係午餐既)
佢食左出前一丁+牛丸!!
我重影左佢相(勁好笑)
重有佢話快子宦都冇既(你老母!!)
個人話講咩呀(比人聽到呀!!)
最好笑既係佢比人講話好白!
好似佢個fd個表第!!
笑死我呀!!
上到去搵佢地(雪,晴)
去到第一倨見到張皚,黃小揚,陳宛同!!
之後見到好多熟人呀!!
去之前個到!
見到人地xx
搵到啦!!
佢地溫緊啦!
中間個d唔講啦!!
之後我地去左coffeshop到飲野!!
之後去左7樓後樓梯到搵人!!(唔好既)
我地係個到掷紙盒!!
oh!!
雪掷左係條野到!!
祼唔到!!
就係到溫書同播歌!!
中間唔講(影相)
走走下晴同...晴同個個唔係咁識既人鬧交!!
最唔like係佢地鬧咪鬧囉!!
又鬧埋我同鴻!!
話我地on9!!(冇呀佢!!)
傻左呀!!
係又鬧唔係又鬧!!
佢講話我地講野咁細聲(扮老鼠)
過泥同我隻秋!!(死on9)(我講既)
一路行一路鬧!!
死on9!!
話我地仆街!!
我想講好多野啦!!
仆街,on9,死低B,PK仔
淋尾講返句!!
□!!祝你陷家富貴!!□ |