|
|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
考完試  |
分類: 生活小品 |
快d考完試la
考完試就有得唱k(同gigi)
考完試表哥就返
考完試就放假
不過.......
重要考TSA
help.....
|
|
|
一個叫敏的人 於 2007-06-15 08:56 PM 發表:
下......
使唔使呀....
我都好期待呀!> <
同皇子(芷盈)去觀'糖'行街呢~
出街...出街...出街
|
|
|
mango晴 於 2007-06-14 02:50 PM 發表:
我刀好期待,,
希望可以快d到星期一la,,
唱k...唱k..'.唱k...
嘻∼*
|
|