- KA MaN Bl0G`♥♥
記住留完C0MMENT先好走呀! x]
今日靖同牙婷鬧交wo.. 我當然幫牙婷啦!!! 你問心無愧既 洗咩理人點講wo.. 講番我哥.. 今日唔知佢做咩.. 成日係到唱歌..=3= 仲要係唱到鬼叫咁..哈! 我叫佢唔好唱 佢叫我咪嘈.. 都唔知個嘈D,,
考試考完喇... 不過有d唔合格-3- 又比媽咪同dad話呢野,, 話個樣... 哥又話咩要你讀咩科你讀咩科呀... 我想讀理科.. 可以湯老鼠丫ma,, 佢又話讀商科好,, 好佢個頭...=3= 佢自己讀商科就唔好叫人讀啦.. 媽咪都話商科唔好,, 因為浪費金錢,, 大個左,,炒股票炒爆左就唔好啦!!! 又要問大耳lung借錢,, 追到入廚房 佢地攞把刀出黎劈頭就唔好啦!!哈哈 呢個係1個比喻,, 唔好信呀,, 我哥好好人架... 今日婷個boy fd謙生要轉校,, 真係慘...