| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2005 年 5 月 3 日 星期二 晴天
︴*┼病病唧上堂 |
| |
|
|
|
我諗呢幾日都唔會黎打日記...因我病病唧關係........]]]]]]講返today....起身身...呢到me吓果到mo吓...搞到遲左出門口...落到去車車走左..慘>n<...落新翠搭車車...到lo...行左幾條路返學校...返到去學校very hot..>9<...牙瀅返lo...talk左幾句出去操場行左陣...打鐘鐘排隊隊...全校都要除冷衫>w<...聽完野野上課室...上到去成身濕濕唷...做等等等唧野...上堂堂-中文...默書書唷死得喇溫都未溫過...死得好多吾識.....打鐘鐘-maths...嘻>u<上maths堂竟然吾眼瞓小有...不過最慘慘唧係個鼻係咁流鼻水>n<...recess...music講考試d野....英文堂...講專題...傾傾傾講講講...lunch...今餐吾係幾好食...通識都有精神...冇諗過教教...通識堂時間過得快good...after school...去合奏...同ms講我吾舒服可吾可以吾吹...ms叫我囉口罩可以吾吹...then同牙sr講....做木聽佢地奏出不同的音樂...then牙sr過時仲未放人...then我同牙sr講走先...同3個家姐|齊搭車車...then返家家換33出去see doctor........完"
fanny,,,牙瀅....比針機打好d比賽唷"""支持你o地*/|!|
|
|
刊 登 time︰2005-05-04 12:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|