近日,聽一位高人的講話,令我另一番感受。

我跟高人講『 身邊的一個,唔會係最愛的一個 』,

我以為高人會反對我,點之... ... 佢認同。

高人更有一套理論,他認為最愛的反而有時相處不到,因為你太在乎佢每一件事,

搞到成日都嘈吵,所以找到一個80%愛的已經好幸福,餘下的20%呢?

20%是愛自己?唔係。餘下的20%,留給空間大家輕鬆。

愛情最好的比率係 80% : 20%

70%又不夠愛,100%會呼吸不了,

最近高人才領悟原來呢20%不單是空間,而係叫信任

80% : 20% 不等同愛自己多d,係等同信任對方多d,那麼自己就開心d。

2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天


去L屋企* 分類: 未分類

今日,,我同T去左L屋企廿*!!

佢屋企好鬼乾淨!!* =]] 比起我屋企

不過,,'' 佢屋企勁多鬼片LALa,,'' 驚得我廿*

跟住T系到玩QQ BO-[]-

我都吾明有咩好玩LA*!!好鬼無聊廿,,

就系佢屋企,,''無無聊聊咁過左幾粒鐘

7點*..'' 我地走LULU..''

緊住坐82番去啦*,,'' =]]

哈哈,,'' 笑死我*

今日好開心廿!!* THZ''

 

 



訪客留言 (返回 kakawan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kakawan
暱稱: kA''
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2007-10-20
還有2天*^*
XXXXXXXXXXx
痴線-[]-''
,,'' 開心max!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單