hi
hi 我無聊開嫁咋 唔好見怪
kakeung
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1085
kakeung
暱稱: 徐強
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
May 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
返大陸
•
比人逼既=.= 無得唔做...
•
好睇^^
•
無聊
•
唔洗再留係學校
文章分類
•
全部
(17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2006 年 07 月 (3)
•
2006 年 06 月 (2)
•
2006 年 05 月 (12)
•
2006 年 07 月 (3)
•
2006 年 06 月 (2)
•
2006 年 05 月 (12)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
ahka1994
foureyegirl
fung802802
Gracy
ireneyau
stephysin
TwinsHelen
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 1085
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 5 月 21 日 星期日
淋雨
分類:
未分類
今日同左個傻人一齊淋雨 點解我講佢傻 因為佢帶左銀包去淋雨喎 搞到佢d野濕 同希望佢唔好病啦 因為我覺得今日好凍 如果有機會我一定會再搵佢陪我淋雨嫁^^
發表時間:2006-05-21 05:10 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kakeung 的日誌
)
茜姐 於 2006-05-23 11:21 PM 發表:
我好無奈囉...又話我傻><" 下次你唔駛搵我去淋雨喇...陪你淋完之後比你話傻~>.<~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
最多下次唔講囉=.=
Posted at 2006-05-27 09:51 PM [
編輯
] [
刪除
]
rain2006
於 2006-05-23 11:03 PM 發表:
foureyegirl,你做咩話茜姐傻既?我真係唔明~都就快升中喇~仲有咩好怕???坦白吐真言喇!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔洗咁大殺氣呀 驚驚
Posted at 2006-05-27 09:50 PM [
編輯
] [
刪除
]
呀茵 於 2006-05-22 08:16 PM 發表:
哇!!淋雨咁浪慢呀
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
哇 同個傻人一齊淋雨都浪漫呀?估唔到你有咁既示好
Posted at 2006-05-23 07:35 PM [
編輯
] [
刪除
]
fung802802
於 2006-05-21 10:26 PM 發表:
@@”又關我事...
係都拉埋D無辜既人一齊=口=""
可憐可憐=口=""
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你都叫無辜呀? helen喎^^
Posted at 2006-05-23 07:34 PM [
編輯
] [
刪除
]
helen 於 2006-05-21 08:38 PM 發表:
唔係你送嫁...= =
不過我都知啦,茜姐丫ma...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我送有幾難姐 但是無意思呀嗎 你都唔係想我送
Posted at 2006-05-21 08:42 PM [
編輯
] [
刪除
]
rain欣 於 2006-05-21 07:57 PM 發表:
我知係邊個!因為徐強既好友都有講喇~劉子講得好好呀!姐夫,茜姐陪你淋喎~諗到病都抵喇~你有冇拖佢隻手呀???冇既話下次記得拖呀!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔好玩我啦 我幾時做左你姐夫呀 唔好亂講啦 死人嫁=.=
Posted at 2006-05-21 08:43 PM [
編輯
] [
刪除
]
ahka1994 於 2006-05-21 07:06 PM 發表:
茜姐同你一齊淋呀?!
咁我諗你點淋都係咁開心姐..可?!
WAKAKA,,*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
淋雨可以有好多重方法嫁? 得閒教下我呀^^
Posted at 2006-05-21 08:44 PM [
編輯
] [
刪除
]
foureyegirl
於 2006-05-21 05:58 PM 發表:
邊個咁傻同你淋,係Boy or Girl~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
係女仔呀 自己睇啦
Posted at 2006-05-21 08:44 PM [
編輯
] [
刪除
]
helen 於 2006-05-21 05:16 PM 發表:
個個佢係邊個呀
講黎聽下@@"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
比你估下 估中左叫峰哥買禮物比你啦^^
Posted at 2006-05-21 05:27 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kakeung 的日誌
]