今日..
6:30am起左1次身..再訓..
7:30am換3..
搞掂哂出門口...洛到學校門口條馬路見到Miss張..
佢同我say Hi..我同佢Hi番..佢話:溫左書未牙?
我話:未!正系係學校溫左...佢話:要溫la..仲有20幾日..
我地今日要排隊=v="好采朝早不太熱!~
勁耐都唔見杰..
終於見la..佢洛到泥啱啱打鐘"佢口形話:啱啱好![[雖然唔系同我講=3="]]
家政_整奄烈..冰成日叫我比杰食= ="無奈"
中文__上左去library"做散文..閱讀報告"我第1次交..Miss呂話:
你數下夠唔夠字先!]]第2次我有感而發__寫左勁多"佢又話星期1先交...
玩野牙??
上到去班房""Miss呂話:我唔要求其"呼顯"我..我見有D人.可以即堂交..
求其抄比我"冇應真睇"[[分明話我la]]"喂!~大佬!!我真系用腦嫁"!!=0="
普_上去E4上..
Lunch_佢地swimming完啦"實好肚餓"haha"
食完出去睇排排"車妮子*個牙哥做執波"跑來跑去=0="
杰都見到我...望左我1陣"就冇理我>^<"
lee排成日都系咁..無奈"T.T"
Lunch完又溫"- -"
2數__陳嘉豪成日放屁""無奈..-0-"
英文__張太比LOrrIA*洵*何同個D玩...到死死下"
哈哈...搞笑*
放學又溫"-0-"
我見杰走左"就冇曬氣色""
突然佢又出現...
又有番氣色..
佢走左又冇曬氣色""= .='
4:00pm走lu..
係home悶得制同家姐玩天下太平..
好好笑""
家姐買左雜誌有個女人"我就幫佢化牙婆裝"哈"
我嘅結作^^

THz LOrrIA 幫我整....
 |