kaki1232
暱稱: [[嘉琪*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Xanga..
去嬏到"
悶爆"
又輸...= ="
-.-"
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
.
 
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


番lst.. 分類: 未分類

今日番學la....

要去禮堂排''見到杰"

唉..

放學...等到4:00pm..

同connie..billy..杰番lst..

我call 杰"佢話等billy...

我同connie..等佢地的時侯..傾左好多野...

同李sir傾左陣"

走lu..

諗住去..玩..

我同connie慢慢行...杰指去個邊..

我地行行下同佢地失散左=3="

我同connie去搵佢地..揾左勁耐..

call billy home...先知佢地番左home..=, ="

Then我同connie各散東西..

差D爆左D野比李sir知>0<"

 



2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


見到Billy.. 分類: 未分類

今日..番學又變番Day2..

即系聽日杰又要swimming..

今日英文__世史_冰唔舒服..走左..

科x2"

臨走成班比陣siR鬧"林美香x.x"

lunch__又溫"

去左禮堂排隊"熱屎""

見到杰笑"

走去上音_有得聽粵曲"哈"

好似系白雪仙""

生命教育""

陳x豪又放屁..

Miss比佢去廁所""

點知見佢"行去..教師通道"

突然見杰向佢個方向衝..

過去""又見佢同..蘇梓健..1齊扶陳x豪..

好好人哇佢!*v*"

放學又溫"

我就死la..由番學到放學不停地..讀書x.x"]]

放左溫習:

同Debby去M記..

出學校個時..

見到軒"

佢同2個fd..1齊..

佢D fd話/..咦!..你條..

我話咁好la..88

軒:88,..

我無奈地走..>"<

食完M記...6:00pm到番到home..""

 

 

 



2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


整奄烈> 分類: 未分類

今日..

6:30am起左1次身..再訓..

7:30am換3..

搞掂哂出門口...洛到學校門口條馬路見到Miss張..

佢同我say Hi..我同佢Hi番..佢話:溫左書未牙?

我話:未!正系係學校溫左...佢話:要溫la..仲有20幾日..

我地今日要排隊=v="好采朝早不太熱!~

勁耐都唔見杰..

終於見la..佢洛到泥啱啱打鐘"佢口形話:啱啱好![[雖然唔系同我講=3="]]

家政_整奄烈..冰成日叫我比杰食= ="無奈"

中文__上左去library"做散文..閱讀報告"我第1次交..Miss呂話:

你數下夠唔夠字先!]]第2次我有感而發__寫左勁多"佢又話星期1先交...

玩野牙??

上到去班房""Miss呂話:我唔要求其"呼顯"我..我見有D人.可以即堂交..

求其抄比我"冇應真睇"[[分明話我la]]"喂!~大佬!!我真系用腦嫁"!!=0="

普_上去E4上..

Lunch_佢地swimming完啦"實好肚餓"haha"

食完出去睇排排"車妮子*個牙哥做執波"跑來跑去=0="

杰都見到我...望左我1陣"就冇理我>^<"

lee排成日都系咁..無奈"T.T"

Lunch完又溫"- -"

2數__陳嘉豪成日放屁""無奈..-0-"

英文__張太比LOrrIA*洵*何同個D玩...到死死下"

哈哈...搞笑*

放學又溫"-0-"

我見杰走左"就冇曬氣色""

突然佢又出現...

又有番氣色..

佢走左又冇曬氣色""= .='

4:00pm走lu..

係home悶得制同家姐玩天下太平..

好好笑""

家姐買左雜誌有個女人"我就幫佢化牙婆裝"哈"

我嘅結作^^

THz LOrrIA 幫我整....



2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


日日都要補課" 分類: 未分類

唉..又要打個..

今日有人會考..所以唔使排隊...

上D堂悶到嘔茄""

唉...好攰

唔想打..."



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


游水.. 分類: 未分類

沉日出去..同肥雯去...吉吉家食野..

connie黎之後去...肥man home..

去個時...見到杰同軒..

第1次見杰着紅色3炸..haha"

之後4:15pm洛去see軒打抬拳..

我左手邊係杰...右手系connie..^^

由於好多人,..所以我就同杰坐得好埋..0距離"

個到冇冷氣..""fat man有帶扇...借左比杰...

哈!叫佢幫我"put"埋..好開心!!

之後..7:30pm去swimming..

soa..肥雯..connie..我..

我同肥雯教佢地..

connie好快學識...

soa就....

我地傾左好多野"

10:00到走..

番到去ma ma帶飯番泥..."卡"

支力呢""

今日..

上數"

杰問我借E.G>3<"

其他堂悶"

地理:黃sir食左火藥咁係咁搵人罵..= ="

冇病嗎>??

放學/.冰話整..紙橋...咁整lo..

佢用條usb泥整電話..咁都算la...又話買磁碟..都算!!

我繼續睇資料...

全程得我做..

自己做完又叫走"唉"下次唔同佢一組">^<"