| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
郭俊偉好扮野,,,  |
分類: 平平無奇 |
今日郭俊偉好扮野,
扮哂有$$咁,,,
好似話一個樽係$50
我就唔會買LO,,,
仲攞個袋係度哂命,,,
真係頂佢唔"信"
一個小學生,
買D咁貴既野,,,
D人一定覺得係留野,
因為一個小學生根本就買唔到D咁既野,,,
扮哂有$$$咁,,,,,
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
好煩!!!!!!  |
分類: 悲喜交集 |
今日我同LING數住牛屎鵬拎過黎我地呢邊幾多次,,,
你地估下幾多次呀啦?
係好似18次呀!!!
你地話勁唔勁,,,
放學之後,
我就同左莫燕去社區,
幫D小朋友溫書,
教佢地做功課,
莫燕未試過咁教,
SO 佢覺得好累,哈哈!!!
佢話下次唔黎喎^^
唔打啦,做功課^^
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
牛屎鵬好黑人憎!!!!!!  |
分類: 傷心日記 |
牛屎鵬好黑人憎呀,
常識堂個時,
佢無啦啦係度擲我,
之後比鄭主任睇到,
咪擲佢名攞!!!
但係佢就度話我擲僭先嫁!
都唔知咩人黎嫁!!!!!
真係依家菜心仲好過佢呀!!!
之後何偉耀話牛屎鵬既underwear灰色,
之後我問佢,
你係唔係灰色嫁?
佢係度話要告我喎,,,
我問佢係唔係灰色炸喎,
咁一定係啦!!!!!!!
係度唔認!!!!
呢D人係無得救!!!!! |
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
起唔開心的一天...  |
分類: 傷心日記 |
雖然今日係愚人節,
但係我好好好唔開心,
最衰就係樣衰鄧婉儀,鼻屎陳梓穎同埋低B牛屎鵬!!
佢地係度玩我,
我真係未試過比人咁玩嫁,
鼻屎陳梓穎就係度用D原子"不"袋畫我個"不"袋,
之後我就喊左,,,
MISS KAM知道我喊,
卡樂B先比番個"不"袋我,
佢地真係好黑人憎呀!!!
但係我都係睇到卡樂B第一次喊,
不過雖然卡樂B都有咁玩我,
但係佢冇鼻屎陳梓穎咁過份!!!
一諗就想打死佢地!!!
唔打啦!!!!!!!!!!!!!! |
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
好黑人憎呀!!!  |
分類: 傷心日記 |
今日,
真係都幾唔開心既一日,
煎PAN,死人卡樂B同陳梓穎都好黑人憎呀!!!
煎PAN係度話我隻鞋細,
好想打佢呀,,,
之後佢又話比死人卡樂B同陳梓穎,
整到佢地又係度笑!!!!!
仲有呀!!!
呀LING係英文堂度講錯野JA MA,
佢又可以笑足成堂,都唔知係唔係個MAIN有D SHORT SHORT地既
同意既話就比個CM仔我啦!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|