棋棋日誌
Welcome!!!
kaki463
暱稱: 棋棋
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24.6.09
4.6.09
3.6.09
1.6.09
31.5.09
文章分類
全部 (41)
nds動森~ (1)
平平無奇 (5)
悲喜交集 (8)
傷心日記 (9)
開心日記 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 1002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 10 日  星期五   清涼


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 平平無奇

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我啦 )


2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 傷心日記

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:about school )


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 傷心日記

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:about school )


2009 年 4 月 8 日  星期三   時晴時雨


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 悲喜交集

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:about school )


2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 平平無奇

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我!!! )


2009 年 4 月 6 日  星期一   時晴時雨


郭俊偉好扮野,,, 呆滯 分類: 平平無奇

今日郭俊偉好扮野,
扮哂有$$咁,,,

好似話一個樽係$50
我就唔會買LO,,,
仲攞個袋係度哂命,,,
真係頂佢唔"信"
一個小學生,
買D咁貴既野,,,
D人一定覺得係留野,
因為一個小學生根本就買唔到D咁既野,,,
扮哂有$$$咁,,,,,
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



2009 年 4 月 3 日  星期五   陰天


好煩!!!!!! 無奈 分類: 悲喜交集

今日我同LING數住牛屎鵬拎過黎我地呢邊幾多次,,,
你地估下幾多次呀啦?
係好似18次呀!!!
你地話勁唔勁,,,

放學之後,
我就同左莫燕去社區,
幫D小朋友溫書,
教佢地做功課,
莫燕未試過咁教,
SO 佢覺得好累,哈哈!!!
佢話下次唔黎喎^^

唔打啦,做功課^^

 



2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


牛屎鵬好黑人憎!!!!!! 忿怒 分類: 傷心日記

牛屎鵬好黑人憎呀,
常識堂個時,
佢無啦啦係度擲我,
之後比鄭主任睇到,
咪擲佢名攞!!!
但係佢就度話我擲僭先嫁!
都唔知咩人黎嫁!!!!!
真係依家菜心仲好過佢呀!!!

之後何偉耀話牛屎鵬既underwear灰色,
之後我問佢,
你係唔係灰色嫁?
佢係度話要告我喎,,,
我問佢係唔係灰色炸喎,
咁一定係啦!!!!!!!
係度唔認!!!!


呢D人係無得救!!!!!



2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


起唔開心的一天... 傷心 分類: 傷心日記

 

雖然今日係愚人節,
但係我好好好唔開心,
最衰就係樣衰鄧婉儀,鼻屎陳梓穎同埋低B牛屎鵬!!
佢地係度玩我,
我真係未試過比人咁玩嫁,
鼻屎陳梓穎就係度用D原子"不"袋畫我個"不"袋,
之後我就喊左,,,
MISS KAM知道我喊,
卡樂B先比番個"不"袋我,
佢地真係好黑人憎呀!!!
但係我都係睇到卡樂B第一次喊,
不過雖然卡樂B都有咁玩我,
但係佢冇鼻屎陳梓穎咁過份!!!
一諗就想打死佢地!!!
唔打啦!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


好黑人憎呀!!! 忿怒 分類: 傷心日記

今日,
真係都幾唔開心既一日,
煎PAN,死人卡樂B同陳梓穎都好黑人憎呀!!!
煎PAN係度話我隻鞋細,
好想打佢呀,,,
之後佢又話比死人卡樂B同陳梓穎,
整到佢地又係度笑!!!!!
仲有呀!!!
呀LING係英文堂度講錯野JA MA,
佢又可以笑足成堂,都唔知係唔係個MAIN有D SHORT SHORT地既
同意既話就比個CM仔我啦!!!!