| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
努力中~  |
今日,,
我同家姐3點幾出左去,,
我地去左買鎖$6一個,,(之前有買,但我覺得太細)
跟住我地去左新成市既大眾書局同商務書局,,
我系大眾書局度買左12個flies,,
因為好似每科都要用so買多d~
我系書局見到勁人多人買野啵~
買完之後就返左屋企lu~
之後我就系度上網同包書~
唔知你地包左未呢???
我比人迫去身體檢查牙!!!
*ps:聽日有PE堂,,
記住帶衫牙!!!!
|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
好悶丫!!  |
今日我留系屋企度,,
打算整埋學校d野,,
但系我居然唔記得要同朋友出去買野(小學朋友~)
so我今日只好打電話同佢say sorry之後先整學校d野~~
我打算用一個公文袋將所有既通告擺哂落去,,
甘就容易搵啦~~
唔使成日唔見d通告!!!(我買左橙色既~~)
仲有我要系依兩包哂d書丫!!!
下禮拜一我地就有PE堂(最後果兩堂呢~)要帶衫同褲丫~
著上身好難睇架!!!我都唔知點算好lu!!!
*記住星期一帶衫牙!!!!
唔系既話比人鬧架!!!!!!
*PS:我唔去身體檢查牙,,
你地去唔去???
記住答我牙!!!
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
9月第一天最[[難忘]]  |
今日我朝早7點00起左身,,
刷牙,,
洗臉之後就趕功課(淨低Hand book既一part),,
本來有人教既...
但佢又唔教,,
搞到要我自己做埋d功課...
跟住,,
我大約7點50分左右打比kiko,,
佢話依家搭車出黎,,
突然,,
家姐個同學打比佢話系7-11等,,
so我打比kiko系7-11等,,
但家姐好耐,,
搞到遲左,,
sorry牙kiko!
下次唔會遲架啦!!
家姐話行第二條路,,
so我就同kiko同埋穎彤行返學啦~
返到學校果時,,
kiko個fd比人叫住,,
so我就自己返班房...
返到班房,我見到好多人已經返到,,
我又見到第一行最尾有位,,
so我就坐果度啦~
原來我地既班主任系Mrs Wong,,
副班主任系Miss Chung,,
一黎就系甘講好多關於學校回條既野,,
仲寫左好多野系黑板添~
之後夠鍾小息,,
但老師仲未講完,,
so我地小息就甘無左lu~
之後,,
老師又話要上hall,,
叫我地要去廁所果d人就排隊啦,,
我排尾3,,
原來我地班原來有15個男,,
24個女架~
我既學號系35~
上到hall果陣,,
所有人都到哂啦~
跟住校長就講緊年年都一樣既野,,
之後佢叫左一個1d既女仔上去,,
個女仔d普通話講得好好,,
連坐系我前面d老師都話好喎~
跟住我無乜點留意佢講咩lu~
之後返到課室,,
我地就執好d野lu~
同老師講左再見之後就同其他要影相果d女仔一齊去影啦~
原來""強學生會""有提供,,
so我咪去影囉~
佢果到有得食野同飲野但我淨系食左一粒啫喱,,
但唔系好好食...
我影左兩"打",,
就返左屋企lu~~
我今日識到好多人牙!
好開心丫~
但系忘記唔到傷口既痛牙!(之前整親架!!)
|
|