啱啱睇完<逃>...(個個禮拜都係等呢日<逃>!!)
今日又係自己響屋企...
做左一陣暑期作業,(eng暑期作業終於做完啦!!!)
玩左陣電腦...
無無聊聊咁等到8點幾...
mama返黎啦!!!
去左和民食野^^
之後趕返黎睇<逃>
好好睇睇!^^