唔想溫 想瞓覺 明明好攰 但點解唔想瞓
只想愛你 當我和你走在一起就已經決定 不看不聽不問也不會放棄 是你讓我了解自己可以為愛那麼堅定
只想愛你
完.
想你了.
又重拾那種感覺了.
通頂.
開學兩個星期 好像已經很適應 生活的小節沒有出太大的岔子 但感覺就是不真實 總覺得自己在渾渾噩噩的過日子 以前 有著很明確目標 但原來目標達成之後 就像站在一個漆黑的十字路口 不知往哪走 不知該怎走 因為別人的意見 開始搞不清自己的想法 就像上莊 人人都說想上莊想chur 他們傾莊 我也跟著傾莊 然而 上莊真的是我想要的嗎? 如果要上 上幾多支呢? 上什麼呢? 我毫無頭緒 我的方向到底是什麼 chur GPA?兼職賺錢?上莊玩活動? 就連自己都不知道自己到底想要些什麼 我討厭這樣 我討厭連自己都管理不了自己的生活 開始討厭自己 討厭自己改變不了自己 討厭自己重複犯錯 討厭自己的無能為力 討厭 討厭...
終於去哂兩次camp 終於有"我係大學生"既諗法 兩次camp既感覺好唔同 一次係摺同頹 一個好warm 好愛糖妹武打格仔餅 爸爸媽媽同兄弟姐妹都極好 好warm好warm
就快入宿 其實又緊張又忐忑又唔捨得 去camp試過 去旅行都試過 但呢啲都係幾日既事 但而家係住宿 呢樣講緊係半年甚至係一年既事 雖然話可以返屋企 但真係未試過離開屋企咁耐 洗衫煮飯執房全部都自己嚟 究竟係點既呢 我真係唔知 真心不知所措.
其實我真係好鍾意潘瑋柏
落荒而逃 已經不能奢望能好好道別 唯有寄望一切可以回歸平淡