| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| 東遊記 |
分類: 東南西北遊記 |
今日開始去旅行
剪埋靚髮開開心心出門 =]
不過講個秘密比大家聽呀
我冇剪到短頭髮 -33333-
入到SaloN
臨時縮沙 -333-"
不過我都有剪短..頭髮
岩岩係頸位..
算唔算短呢? ^^"
呵呵~
[=祝我一路順風啦=]
○_┘+*~
懶人•別館
休館XX日


|
|
|
aLbEE`x) 於 2008-07-21 11:26 PM 發表:
因為我有FD岩岩去左日本-v-'
|
網主回覆
係呀?
可能我曾經同佢擦身而過 =] Posted at 2008-07-22 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你咁聰明~
你一定知既 =] Posted at 2008-07-21 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aLbEE`x) 於 2008-07-21 02:41 PM 發表:
吾知啵-3-''
|
網主回覆
咁你又估係日本? Posted at 2008-07-21 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aLbEE`x) 於 2008-07-20 09:45 PM 發表:
系咪即系日本-3-?
|
網主回覆
東遊記點解會係日本既??? Posted at 2008-07-21 11:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
桐=]" 於 2008-07-19 08:18 PM 發表:
一路順風xD` 我乖唔乖牙?X)` 不過`你去邊旅行?
|
網主回覆
thx~
我去邊到旅行??
..東遊記.. Posted at 2008-07-20 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|