| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| 我要買炸彈! |
分類: 東南西北遊記 |
今日去行街街
買杉真係cheap cheap~
不過服務態度真係差!
搞到我直情想買個炸彈炸左佢間鋪!
相比起香港D服務態度
佢地真係差得遠!
全靠劉華宣傳得好 =]
※^○_~
今日戰利品超多!!
不過全部唔係手信!
要手信就問曾志偉攞啦 ><


|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-21 11:10 PM 發表:
E... 100問有幾條同你相幾似~~ 下午差唔多我成日都聽緊金屬(RnR一種) BEYOND我都幾鐘意
|
網主回覆
是嗎? Posted at 2008-07-22 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-21 12:23 PM 發表:
......又7左tim-.-
|
網主回覆
你都覺呀 Posted at 2008-07-21 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-20 09:07 PM 發表:
你好衰啊~~!你e幾日出左去((遊行)),鋪都唔開 搞到我e幾日冇野食...走左去食臭臭!! 不過都好!!好彩你咁快番@>@
|
網主回覆
我去旅行同你有冇野食係一D關係都冇!
我呢到又唔係買野食
肚餓就去第二度啦! Posted at 2008-07-21 11:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-20 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-19 07:38 PM 發表:
原來一直打錯字~~(好樣衰)打錯個遊...打個旅字先岩@@"
|
網主回覆
你都知你自己樣衰
有自知之明係好事 Posted at 2008-07-20 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-19 04:28 PM 發表:
去邊遊行先~~!?帶埋我去啊~~係屋企好悶啊
|
網主回覆
遊行??
要遊行你自己去 Posted at 2008-07-20 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-07-19 04:23 PM 發表:
幾時番幾時去~~??掛住你家!>!
|
網主回覆
0717--0720
好快就返~ Posted at 2008-07-20 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|