懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


2008書展@灣仔一日遊 分類: 東南西北遊記

今日同albee`kiki`李祖`樣似昌哥的不知名`一齊去書展

淨係行過去都就黎行到我死咁濟

超多人 -口-

我個背脊比人批左好多次.. -33333-

carman`christine`雪雪敏`今日都有去書展

本來諗住搵佢地

點知打電話比姚姚

佢已經返左屋企 = ="

買左八本書

其實睇中好多書都超想買

不過因為太重

搭車又遠又耐

所以冇買到,,依家覺得好後悔呢 t^t

中午係書展既小食部買左沙律+熱狗

D野食都比人買曬 -333-"

行到15XX

準備返荃灣

三個路痴當失路

係會展行左去金紫荊廣場 =P

跟住我變左遊客

周圍影相 =]

不過傻下傻下又比我地搵返條橋~呵!

幾經辛苦

終於返到荃灣喇!

同albee`kiki`去NF夾公仔

albee夾左隻鬆弛熊+史迪仔

然後去食變種雞 0~0

食完野..kiki返屋企

我同albee就去搵one two free

周圍問人 =p

albee陪我去搭車

由娛樂廣場行去吉之島

行行下,,我先發覺自己行過龍 ^^"

腳軟+肚餓..所以去左suzuki cafe飲野

2018

終於返到屋企喇!!! =]]]

雖然今日真係行到好攰

不過又比我買左咁多書

又吹左一分鐘海風...

夠本啦~!


↑↑↑
呢張就係入場卷啦~



↑↑↑
去到灣仔..總係覺得連馬路&車都同平時唔一樣 =]


↑↑↑
係米好靚呢? 睇落去都幾似蛋糕 -.,-


↑↑↑
灣仔既建築物 =p


↑↑↑
左手邊個間好似係私人樓,,但係又好似教堂...
右手面..大家估下係咩?......答案就係......李錦記!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


↑↑↑
呢張就係我做遊客得返黎既相 =]


↑↑↑
金紫荊廣場真係好多遊客,,想影一副淨係得金紫荊既相都冇機會-333-

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]