今日同albee`kiki`李祖`樣似昌哥的不知名`一齊去書展
淨係行過去都就黎行到我死咁濟
超多人 -口-
我個背脊比人批左好多次.. -33333-
carman`christine`雪雪敏`今日都有去書展
本來諗住搵佢地
點知打電話比姚姚
佢已經返左屋企 = ="
買左八本書
其實睇中好多書都超想買
不過因為太重
搭車又遠又耐
所以冇買到,,依家覺得好後悔呢 t^t
中午係書展既小食部買左沙律+熱狗
D野食都比人買曬 -333-"
行到15XX
準備返荃灣
三個路痴當失路
係會展行左去金紫荊廣場 =P
跟住我變左遊客
周圍影相 =]
不過傻下傻下又比我地搵返條橋~呵!
幾經辛苦
終於返到荃灣喇!
同albee`kiki`去NF夾公仔
albee夾左隻鬆弛熊+史迪仔
然後去食變種雞 0~0
食完野..kiki返屋企
我同albee就去搵one two free
周圍問人 =p
albee陪我去搭車
由娛樂廣場行去吉之島
行行下,,我先發覺自己行過龍 ^^"
腳軟+肚餓..所以去左suzuki cafe飲野
2018
終於返到屋企喇!!! =]]]
雖然今日真係行到好攰
不過又比我買左咁多書
又吹左一分鐘海風...
夠本啦~!

↑↑↑
呢張就係入場卷啦~


↑↑↑
去到灣仔..總係覺得連馬路&車都同平時唔一樣 =]

↑↑↑
係米好靚呢? 睇落去都幾似蛋糕 -.,-

↑↑↑
灣仔既建築物 =p

↑↑↑
左手邊個間好似係私人樓,,但係又好似教堂...
右手面..大家估下係咩?......答案就係......李錦記!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

↑↑↑
呢張就係我做遊客得返黎既相 =]

↑↑↑
金紫荊廣場真係好多遊客,,想影一副淨係得金紫荊既相都冇機會-333-
|