懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


逼得太緊@動漫節 分類: 東南西北遊記

今日動漫節開幕喇~

1000約左carman係KF MTR等 =]

兩個路癡係地鐵站到行黎行去搵出口 0.0

一路行天橋都見到好多cosplay既人

好想拉佢地黎影相呀~

不過點解冇人扮比卡超同果然翁既???

排隊入場都排左個幾鐘...

D人好瘋狂呀......喪跑......-口-

相比起我地兩個龜速...=P

入到會場

一眼就見到D Game Girls

完全不養眼so即閃..XD

周圍睇展覽&漫畫

睇唔到我既金田一 T^T

不過D公仔真係超超超可愛 =V=

見到個熊熊頭套好得意

不過大熱天時戴住又好似怪左D

依家又好想買返..

佢仲係限量版嫁!!!

本來想去YES到買左野先

不過見到好多人就諗住玩多一陣先去

係FUN FUN SHOW到玩GAME

呵呵~亂拋都比我中左個中獎 =]

因為好玩得濟所以又去買飛

玩左幾個GAME都唔中 -333-

然後去左創意ZONE`

好多改版卡通人物都超可愛

尤其是多啦A夢+大雄

1336

YES依然都係好多人

但係我地都照排

排排下..

YES D人話已經捷龍

有白紙既先可以留低

好彩我同CARMAN夠醒目一早攞定先=]

跟住好多冇紙既人想叫我地一齊買...

我地咁好心就梗係話好啦

真係逼得太緊...行都行唔到

carman前面個男仔...無言

1336--1737

排左勁多個鐘`

狂同人地逼..因為D人驚冇貨

終於都買到喇!

逼得咁辛苦..

早知就問佢地收返人工啦 -33333-

我要拿一第一好人卡喇!

1755

終於離開會展返KF

地鐵站個歐巴桑......(咬牙!)

返到屋企沖涼即刻訓教

今日企左大半日,,對腳好痛

而且不停同人逼黎逼去

唔知會唔會比人夾到瘦D呢? ^^"

廢話就個左好多

去相啦 =]

 

 

  

 

  

  

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


桐=]` 於 2008-08-24 11:36 PM 發表:
梗係有掛住啦`
我係你既忠實fans牙~!xP`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

忠實Fans ?!?!
太誇張喇...
Posted at 2008-08-25 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



桐=]` 於 2008-08-22 08:28 PM 發表:
佢完咗我先番-0-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩左咁耐先返
有無掛住我呢?
Posted at 2008-08-23 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SHURRIK 於 2008-08-04 09:49 PM 發表:
.....我叫你送禮物..你就講左去過生日度...
係唔係有問題先~!?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我又唔會陪你過生日
禮物就更加唔好問
Posted at 2008-08-04 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金屬狂人 於 2008-08-03 10:47 PM 發表:
你地2個都好似.......7.7
我明明叫你送生日禮物
你地就講左去過生日~~7.7
我知我知你唔想送....特登扯開話題走左去過生日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你究竟講緊咩?
Posted at 2008-08-04 03:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金屬狂人 於 2008-08-03 10:44 PM 發表:
鐘意睇咩類形咁呀~~
我鐘意既女仔高度:162cm 最好係86 32 86
(明步姐身形)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

懶人•別館唔接受任何徵友廣告
Posted at 2008-08-04 03:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aLbEE`x) 於 2008-08-03 06:05 PM 發表:
我都系8.1去`
點解見你吾到既@v@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0.0
唔通我地真係冇緣份?
T^T
Posted at 2008-08-03 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



impossibleFD 於 2008-08-03 05:00 PM 發表:
嗚嗚~
主席`你就好啦
我都好想去呀T3T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾時返落黎香港嫁?
你call我一齊去嘛~
Posted at 2008-08-03 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金屬狂人 於 2008-08-02 10:12 PM 發表:
去動漫展梗係睇女郎~~
你你你...緊然當佢冇到~~
雖然冇我既明步姐咁令
都啃得落~~我聽日去先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我又點會睇女呢?
梗係睇仔嫁啦!
Posted at 2008-08-03 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金屬狂人 於 2008-08-01 11:00 PM 發表:
你又die左去邊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我未死住
又去左玩姐=]
Posted at 2008-08-02 04:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]