| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
| 逼得太緊@動漫節 |
分類: 東南西北遊記 |
今日動漫節開幕喇~
1000約左carman係KF MTR等 =]
兩個路癡係地鐵站到行黎行去搵出口 0.0
一路行天橋都見到好多cosplay既人
好想拉佢地黎影相呀~
不過點解冇人扮比卡超同果然翁既???
排隊入場都排左個幾鐘...
D人好瘋狂呀......喪跑......-口-
相比起我地兩個龜速...=P
入到會場
一眼就見到D Game Girls
完全不養眼so即閃..XD
周圍睇展覽&漫畫
睇唔到我既金田一 T^T
不過D公仔真係超超超可愛 =V=
見到個熊熊頭套好得意
不過大熱天時戴住又好似怪左D
依家又好想買返..
佢仲係限量版嫁!!!
本來想去YES到買左野先
不過見到好多人就諗住玩多一陣先去
係FUN FUN SHOW到玩GAME
呵呵~亂拋都比我中左個中獎 =]
因為好玩得濟所以又去買飛
玩左幾個GAME都唔中 -333-
然後去左創意ZONE`
好多改版卡通人物都超可愛
尤其是多啦A夢+大雄
1336
YES依然都係好多人
但係我地都照排
排排下..
YES D人話已經捷龍
有白紙既先可以留低
好彩我同CARMAN夠醒目一早攞定先=]
跟住好多冇紙既人想叫我地一齊買...
我地咁好心就梗係話好啦
真係逼得太緊...行都行唔到
carman前面個男仔...無言
1336--1737
排左勁多個鐘`
狂同人地逼..因為D人驚冇貨
終於都買到喇!
逼得咁辛苦..
早知就問佢地收返人工啦 -33333-
我要拿一第一好人卡喇!
1755
終於離開會展返KF
地鐵站個歐巴桑......(咬牙!)
返到屋企沖涼即刻訓教
今日企左大半日,,對腳好痛
而且不停同人逼黎逼去
唔知會唔會比人夾到瘦D呢? ^^"
廢話就個左好多
去相啦 =]


















|
|
|
桐=]` 於 2008-08-24 11:36 PM 發表:
梗係有掛住啦` 我係你既忠實fans牙~!xP`
|
網主回覆
忠實Fans ?!?!
太誇張喇... Posted at 2008-08-25 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
桐=]` 於 2008-08-22 08:28 PM 發表:
佢完咗我先番-0-`
|
網主回覆
玩左咁耐先返
有無掛住我呢? Posted at 2008-08-23 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SHURRIK 於 2008-08-04 09:49 PM 發表:
.....我叫你送禮物..你就講左去過生日度... 係唔係有問題先~!?!
|
網主回覆
我又唔會陪你過生日
禮物就更加唔好問 Posted at 2008-08-04 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-08-03 10:47 PM 發表:
你地2個都好似.......7.7 我明明叫你送生日禮物 你地就講左去過生日~~7.7 我知我知你唔想送....特登扯開話題走左去過生日
|
網主回覆
你究竟講緊咩? Posted at 2008-08-04 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-08-03 10:44 PM 發表:
鐘意睇咩類形咁呀~~ 我鐘意既女仔高度:162cm 最好係86 32 86 (明步姐身形)
|
網主回覆
懶人•別館唔接受任何徵友廣告 Posted at 2008-08-04 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aLbEE`x) 於 2008-08-03 06:05 PM 發表:
我都系8.1去` 點解見你吾到既@v@?
|
網主回覆
0.0
唔通我地真係冇緣份?
T^T Posted at 2008-08-03 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾時返落黎香港嫁?
你call我一齊去嘛~ Posted at 2008-08-03 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-08-02 10:12 PM 發表:
去動漫展梗係睇女郎~~ 你你你...緊然當佢冇到~~ 雖然冇我既明步姐咁令 都啃得落~~我聽日去先
|
網主回覆
我又點會睇女呢?
梗係睇仔嫁啦! Posted at 2008-08-03 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金屬狂人 於 2008-08-01 11:00 PM 發表:
你又die左去邊~~
|
網主回覆
我未死住
又去左玩姐=] Posted at 2008-08-02 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|