前幾日同舅父返左大陸
今日就去雷公峽漂流wif`表姐x1`表妹x2`一大班fd子
原先以為水流會好急
不過其實唔算太急
我同表姐一條船 0~0
由上面一衝衝落去真係好刺激~!!
衝落去之後..成隻艇都係水 -口-
我地係水流冇咁急既地方停落黎打水戰
表姐租左支巨型水槍..呵
我地兩個細路係到蝦d大人
表姐用水槍
我用船槳撥水
整到人地隻船沉+反左 -口-
仲整喊左隔離條船個BB ...=P
不過玩玩下,,支水槍比表姐整得太多泥係入面
跟住比人撥返轉頭
一路衝落去
一路打水戰......爽~!
1516
終於到終點喇
我地係最慢返到終點 =P
兩個人由頭濕到落尾
上岸仲要比兩個拉船既不停撥水 = ="
好想玩多一次啊~
不過細表妹就嚇到喊
呵呵~
1629
舅父揸車同我地去果園摘生果
我同表妹係到影相
表姐&細表妹就不停食..食..食 -.,-
然後就去酒店(Five Stars的呢!)
大到我差d盪失路 =p
2204
一大班人去浸溫泉
好舒服喔!!!
表妹身材真正 =]]]

|