懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


超級無敵宇宙糗大了!!!!! 分類: 黑暗時代

today is a bad day!!!!

今朝rain遲左落黎

冇小巴又冇巴士-33333-

最後一齊搭d士返

08xx返到

冇遲到......不過做唔切英文vocab

拎落去早會做=p

黃sir每一次講talk都好搞笑=]

今次玩埋自彈自唱!!正~

不過點解要播我張相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲係迎新超樣衰個陣T^T

安安仲話我張相係咁多張之中hold得最耐= ="

嗚嗚嗚...全世界都見到喇...嗚嗚嗚

終於體會到咩叫欲哭無淚

聽日高form早會都唔知會唔會又播0~0

咁即係全個可風都知我最樣衰-口-(崩潰)

地洞在哪兒?

完全唔想返學

仲有人問tracy個個係米我t^t

拜託...千祈唔好話係......(已經精神分裂,直送青山)






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


吹吹 於 2008-11-18 06:55 PM 發表:
其實都幾令女丫=]
我地迎新班相都係你最令女嫁^^
唔洗擔心喎xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講緊反話啊?
全世界都知我最最最樣衰喇!!!
Posted at 2008-11-20 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



癲 於 2008-11-18 06:52 PM 發表:
張相都唔錯=)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

反話?!
Posted at 2008-11-20 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]