today is a bad day!!!!
今朝rain遲左落黎
冇小巴又冇巴士-33333-
最後一齊搭d士返
08xx返到
冇遲到......不過做唔切英文vocab
拎落去早會做=p
黃sir每一次講talk都好搞笑=]
今次玩埋自彈自唱!!正~
不過點解要播我張相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲係迎新超樣衰個陣T^T
安安仲話我張相係咁多張之中hold得最耐= ="
嗚嗚嗚...全世界都見到喇...嗚嗚嗚
終於體會到咩叫欲哭無淚
聽日高form早會都唔知會唔會又播0~0
咁即係全個可風都知我最樣衰-口-(崩潰)
地洞在哪兒?
完全唔想返學
仲有人問tracy個個係米我t^t
拜託...千祈唔好話係......(已經精神分裂,直送青山)
|