| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 我破產了 |
分類: 黑暗時代 |
今日吃左幾次藥
腸胃炎好返好多-)
14xx
上左啊Rain屋企玩大富翁wif`wing=]
我仲特登著左大富翁波鞋
諗住一定會發啦
點知最後我破產-33333-"
扮Matrix...嘻
1718
落返自己屋企食藥
超級肚餓-333-
上返去同佢地打麻雀
本來諗住可以打到19xx
點知wing要返屋企
打左一鋪就走人= ="
聽日Cindy要加油喔~!
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2008-12-01 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx-) Posted at 2008-12-01 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同類人喔-)
thz 4 your CM Posted at 2008-12-01 08:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|