| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 炮友band友-.,- |
分類: 最佳損友 |
炮友band友-.,-
結他的啊燦`
貝斯的我`
打鼓的謝景`
電子琴的coco`
主音的爆炸`
和音的sena`
20081216
第一次的演奏
緊張的說lll..
超努力練習
結果換黎一個大水泡...
超痛t^t
就快考試先出狀況-333-
希望快d消腫啦=]
炮灰band友要加油喔~!
|
網主回覆
thzzz=]]] Posted at 2008-12-09 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
炮灰band友???! 先來個c0mmEnT``^^
|
網主回覆
thx雪雪敏=]
要當我們炮灰band友的粉絲喔! Posted at 2008-12-09 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
癲 於 2008-12-08 07:11 PM 發表:
祝你手上的東東快d死啦xp`
|
網主回覆
我諗我會係佢自殺之前
先殺左佢 Posted at 2008-12-09 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|