情人節豪華團----只限單身八婆參加
1005"
約左wing`miu去葵芳睇戲
粉感動t^t
my hair is blud~!!!!!!!
睇完戲搭地鐵去尖沙咀
係new world plaza前面影相= ="
十足自遊行旅客^^"
然後去行星光大道
扮曬野模仿大賽
扮芭蕾`扮金像獎`扮憂鬱
之後搭渡海小輪過中環
感覺好似行仲快= ="
到左中環wing要返屋企-33333-"
剩返我`miu慢慢摸索
不停係地鐵站兜圈...根本就冇C出口囉我懷疑!
正宗行街......only行街
不停行黎行去先搵到車去纜車站
坐纜車...三個位之列車
大家都係一對對......
唯有我同miu分開坐-.,-
完全受岐視...有一種好似需要被關注既感覺
八婆其中一個條件就係大洗..
上山頂,純粹為食一個m記?!
不過上到去又撞唔到熟人
只不過咁大霧
就算撞到都睇唔到你啦~!
搭巴士返落天星碼頭搵cindy
呵呵......cindy搶到花球喔~~~~~
恭喜恭喜,今日你行運喇!
又見到人地係海旁影結婚相-333-
悲......灰......淡......
本來諗住返落中環就去搭電車去黃泥涌
只不過好攰
於是決定返荃灣唱K
搭船去馬灣再落荃灣......
我的天!!
坐左成半個鐘船,就嘔= ="
見到好多狗狗散步喔~
有唐狗`松鼠狗`魔天使`哈士奇(全部都係大中型狗狗喔~)
green box&neway都冇房.
影貼紙相又超多人
返落荃灣居然咩都做唔到
由我出世個刻我就知情人節有幾乞人憎!!!!!!
往南豐上kfc
撞到蠻多可風人
只有我們人多勢眾←人地兩個人我地三個人= =
歷史性一刻~羨慕你地有咁大既勇氣!
2120
返到屋企......
超攰但好好玩
雖然咩都冇買到
帶出去既錢幾乎冇用過
不過咁樣觀光法都好好玩
千祈唔好睇小香港呢個咁細既地方
你分分鐘行成世都行唔完~
期待下年我地進攻九龍=]]]
不過更期待佢地下年有人陪
唔洗我呢個御用閒人陪啦~
|