由今日開始倒數與何vic智相處的日子-(
好唔捨得佢去加拿大讀書=333=
又少左一個搞爛王...
去讀"麻省中學"XD......
最近粉多fd子都plan左暑期就去外國讀書-.,-
到時可能淨返我一個係香港= ="""
何vic智`
記得叫daniel打電話比我呀~
仲有...我唔要鬼妞妞之嫂子-33333-"
[=FareweLL=]