懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


求你莫再令我憎你還愛 分類: 最佳損友

由今日開始倒數與何vic智相處的日子-(

好唔捨得佢去加拿大讀書=333=

又少左一個搞爛王...

去讀"麻省中學"XD......

最近粉多fd子都plan左暑期就去外國讀書-.,-

到時可能淨返我一個係香港= ="""

何vic智`

記得叫daniel打電話比我呀~

仲有...我唔要鬼妞妞之嫂子-33333-"

[=FareweLL=]






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


癲` 於 2009-03-26 06:44 PM 發表:
鬼有咩-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有既萬人迷-)
同學.有d野唔洗講到咁白既=]]
Posted at 2009-03-27 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



癲` 於 2009-03-23 09:02 PM 發表:
牙媽未決定好`
好`到時講地址你聽;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-33333-"
你走的話有人會好傷心的xp
Posted at 2009-03-24 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



癲 於 2009-03-21 08:28 PM 發表:
我仲未confirm`淨系知就快.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會唔會讀埋f.3.?
記得要話個地址比我聽呀~
我會得閒就寄d野過去=]
Posted at 2009-03-22 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



癲 於 2009-03-20 06:37 PM 發表:
佢走牙?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......嗯
你幾時走?
Posted at 2009-03-21 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]