懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


只有我自己是真心關心我自己 分類: 黑暗時代
唔該你地可唔可以唔好再問我考成點
幾多分
科科都要問
我一定要答嫁咩?!
我覺得我有權選擇保持沉默囉!!!!!
 
 
就算我考得好又或者差
要接受同承受結果個個人係我自己
唔係你地
你地知道咁又點?
 
 
我唔係針對某d人而咁講
係我覺得你地唔係真係關心我考得好定差
而係將我當成一個標準
可能你地覺得我好叻
將我當成一個目標我唔介意
但係我唔鐘意你地係抱住一種只係八卦同埋d想勁過我咁既心態黎問我
我只會覺得你地好虛偽
 
 
係fd既話
我想講就會講比你地聽
我唔係盲嫁!
我知邊個係關心我同純粹八卦
 
 
仲有,
唔好成日係到扮我既發言人
你冇資格代我講野!!!!!
唔洗係到扮唔認!
我係話緊你!!!
 
p.s.
我唔想再有人問我
唔係冇fd做!





訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


KarenL 於 2009-04-24 04:33 PM 發表:
comment!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



吹吹 於 2009-04-22 09:08 PM 發表:
吾好咁吾開心喇..
吾想講就吾好講啦=))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy:) 於 2009-04-22 05:58 PM 發表:
睇黎某人真系激得keli好勁!
我1定吾會系想勁過你個d.xdd
因為我高攀吾起xdd
哈哈be happy:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講緊邊個???
我覺得我地諗個個唔一樣-3-
Posted at 2009-04-22 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]