真係唔知你地班大少爺想點囉
我好希望你地應承左我去做就比心機
而唔係求其話okay就算
我地淨返6日練舞咋
仲又有兩日唔齊人
我真係跪係到求你地喇
唔該你地比d心機啦
至少會出席練習啦好冇?
如果真係練唔好
出到台樣衰既唔只我地,仲有成班2A
我地係一team人
唔係自己練自己,之後夾埋就得
自問我地真係冇默契
而且當中仲有人從來未跳過舞
連6steps都唔識
你當比面我又好
當施捨我又好
唔該你地比d心機練舞啦......
我真係好攰呀
你估我真係鐵人咩.
如果你地真係唔想黎既就直接同我講啦
就算講大話呃我話你有野做都好呀
唔好冇理由消失好嗎?
我知我煩
我煩都係想你地記得練舞
如果你地自動自覺去練舞既話
我又洗咩煩你地呢?
|