懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


放過我啦 分類: 黑暗時代
真係唔知你地班大少爺想點囉
我好希望你地應承左我去做就比心機
而唔係求其話okay就算
我地淨返6日練舞咋
仲又有兩日唔齊人
我真係跪係到求你地喇
唔該你地比d心機啦
至少會出席練習啦好冇?
如果真係練唔好
出到台樣衰既唔只我地,仲有成班2A
我地係一team人
唔係自己練自己,之後夾埋就得
自問我地真係冇默契
而且當中仲有人從來未跳過舞
連6steps都唔識
你當比面我又好
當施捨我又好
唔該你地比d心機練舞啦......
我真係好攰呀
你估我真係鐵人咩.
如果你地真係唔想黎既就直接同我講啦
就算講大話呃我話你有野做都好呀
唔好冇理由消失好嗎?
我知我煩
我煩都係想你地記得練舞
如果你地自動自覺去練舞既話
我又洗咩煩你地呢?
 





訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


wing. 於 2009-06-23 09:11 PM 發表:
你地班努力啦;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



啊RAIN 於 2009-06-23 01:40 AM 發表:
點都好.
要努力.-D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



吹吹 於 2009-06-22 10:36 PM 發表:
加油啊KELI!!
做好自己本分就行了x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]