懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


拜拜vichael-) 分類: 最佳損友
今日去同vichael farewell-]
1400同albee先到mk唱k.
最先到mk的,結果比wing同cindy截糊先到-333-
係lift到見到rain,嚇死左- -""""
......嗚嗚嗚""我的你不在呀~!!!
差一首咋t3t
[大家都有柏金遜so唔關相機事]
 
1730影貼貼.
vichael對眼有問題.永遠搵唔到鏡頭-______-
終於有一張望到
不過我影得超醜囉><"
分組打籃球機......
免為其難同頭腦四肢一樣簡單滴cindy一齊對抗albee`wing..

1800到朗豪
連續兩日都係朗豪- -""""""
mk就黎變我屋企0.0
一星期五日係mk仍然盪失路-333333333333-"
陪wing到無印買筆糖糖
又去nike買pe褲
終於可以飛左條校褲~!!=]]]

mtr返荃灣.
albee十分可愛`將維他放入袋袋-)
做善事都咁辛苦咁難真係拆墮
損個一百蚊都咁多野搞-3-


之後食仙跡...
人都唔多一隻so可以大影特影xd
明明要走既係vichael但係變左我地係到影xdddd

大家都比仙跡呃左
台灣公仔麵=拉麵- -
懷念台灣一蚊的塊雞@@
vichael真係講野語無倫次 - -
我見唔到佢地,佢地又見到我;;;;;
佢地見到我.我又見唔到佢地@@"
 
 
拜拜喇何嘉智
我地下年再見啦=)
就算你係非洲你都係我地八婆學會永遠的港女部部長~!
p.s.要幫我去探下cindy係埃賽俄比亞既朋友丫=目





訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


KaciI1213 於 2009-08-28 02:02 PM 發表:
C0MMenT=]
估下我係邊位丫....嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個id出賣左你喇kaci =)
Posted at 2009-08-29 09:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]