今日都唔知行咩衰運囉{正日都唔洗咁強丫}
新鞋第一日著就爛- -"""""
黑店.我以後都唔會幫襯佢!!!
lunch第一日諗住落去食飯開光-.-
爆多人囉咩事-33333-"
冇計,落街市買小丸子上去食-3-
又等超耐囉~!
好心佢咁多生意就請多個人啦!
得兩條友做野又慢-/\-
上到去見到黑黑同金金同林國耀佢地打波-口-
不錯不錯=)大加印象分丫~
想去影印買襪膠sa又冇開= =
放學去locker擺書...
一開竟然冇曬winnie姨整比我d貓貓磁石同古巨基d野囉!!!!!!!!!!!!!
波鞋同笛都冇埋囉t^t
變曬f.1仔d書囉咩事
上去搵譚sir佢又話我冇登記.
明明學期頭我同panda一齊去.佢有我又點會冇?!
食屎啦,明明佢自己冇寫低.關我嘟事呀!
搞到我冇啦啦冇左個locker囉!!!
cc69換埋個鎖囉咩事.連原匙都開唔到囉想點?!
聽日去解決左個f.仔佢
一定要拎返我個locker囉~
p.s我不是水電工
|