今日我隔離個傻仔終於番學嚕-3-
va堂leon終於黎上堂喇><
我終於等到佢喇!!!
今次唔會再輕舉妄動-3-
由得佢坐係亞燦個組-)
遠距離觀賞=)
lunchwif吹吹`panda`irene`kiki~
好耐冇同irene同kiki食lunch嚕=)
突然之間母愛大發~
我好想要個BB丫!!!
pth堂完全冇聽書囉
好鐘意電話比sms炸爆ge感覺xdd
畫到成張枱花曬=3=
冇同佢講過野-3-
我會努力做好自閉仔的角色=)
最尾個堂走左去聽concern-3-
靚女先有得聽concren嫁咋傻仔xdd
班formone仔好嘈又串嘴.v.
好想打爆佢地!
個concern好悶-3-
條友都唔知識唔識彈琴...
講野又悶wo-_________-
都係個張sir可愛d-)
佢真係勁有藝術家氣質囉!
著米色大褸`粗黑眼鏡`陀陀地背..
勁似藝術家丫~!
我崇拜你-]
聽完concern5點幾
去星光大道影相xdd
由天光影到天黑-)
兩個白癡婆影建行招牌比人歧視xD
好鐘意香港夜景.真係好靚囉咩事!!!!!
|