1900睇左星期二檔案
勁感動丫><
執子之手與子偕老=)
我發誓我第時如果老人痴呆都一定會記得古巨基-]
真係好想問你到底係咩意思囉
你得閒就搵我
唔應你就炸爆我電話
唔得就閒連個yes`no咩死都唔re
再唔係傾傾下你唔得閒
講都唔講聲就走左去又要人地等你
搞到我成日驚電話震左我feel唔到
上上下堂又拎部電話出黎望下
做做下功課又望下
連食飯沖涼都極速搞掂
訓覺連電話都唔敢熄
因為驚你搵我唔到會自殺
搞到我自己好似有d痴痴地線
冇心機上堂
成日驚你冇啦啦嬲`嘟嘴發脾氣[好似講緊我自己xd]
精神分裂啦!
有時半夜醒左見到你咩死又起身re你
之後訓番又比你震番醒
成晚冇覺好訓-333-
我唔係話緊你煩
只係我唔知你到底想點姐
你又好似郭穎詩咁.
悶就搵我
冇野做先黎搵我
我唔係消閑活動囉好冇
我更加唔係一個你鐘意理就理唔理就唔理ge公仔
都係一句姐.
講清楚米冇野囉
|