今日班男仔搞咩-____-
集體冇番囉=3=
cman講大話.明明你冇病-3-
4個傻仔`低能仔`白癡仔`屎忽鬼都請曬半日假-33333-""
仲要齊集係我屋企樓下食m記囉咩事.v.
洗唔洗走咁入去到我屋企?!
又唔打包比我wo-3-
原來琴晚同irene ge白癡對話已經比佢亞媽睇曬-口-
我係佢心目中單純ge形象冇曬t3t
放左學同irene`丫笨落tw~
之後irene番歸
我同丫笨join雅雅同heiman
扭蛋><!
扭左5個都扭唔到我鐘意個個囉>3<
原來heiman都鐘意青蘋果味珍寶珠=)
哈哈~我可以令到人有潔癖.
邊個想要有潔癖就黎搵我啦xD
then去迪高玩足球機
丫笨走左去mk睇戲囉-3-
同heiman一組xddd
第一局贏得勁正xd
一路行一路同heiman玩合埋眼行路=p
仲要係爆多人ge地鐵站玩
行樓梯又玩
路斜又玩xddd
好正丫~
終於體會到盲人行路ge時候有幾驚幾冇助
好彩我仲有人扶=)
|