懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


拜拜2009=) 分類: 未分類

-last entry of 2009

 

2009年真係1好豐富的1年=)
原諒我諗唔到其他形容詞=p


2009年`▫
有時候真係好憎2009年.v.
成績1路跌跌跌.
最慘係跌到落谷底都依然不痛不癢-___-
又成日唔去練拳
變得貪玩左
冇心機溫書-3-
又成鬼日腥咩死←見唔見到我學緊張汶珊?(K)
講起咩死真係......
你話有冇人可以禁咩死禁到手指起繭?

2009年`
都有好多好開心ge野發生=)

班八婆終於走曬-]
終於有好日子過嚕=)
番學唔洗再提心吊膽=]

以前鬧左交ge朋友終於和好如初
仲識左好多新朋友*v*
我應承威廉.我會努力將我地miss個1年補番黎=)

第3年做班會主席嚕=)
三眼仔們真的很熱血xD
好中2三眼仔1齊跳sorry sorry`
好中2三眼仔見到我地跳愛的抱抱扮嘔`
好中2三眼仔成日貢獻d se7en印花比我`
好中2三眼仔話件班3樣衰不過依然著住`
好中2三眼仔好齊心甘話輝輝好靚仔......

3D班點可以咁可愛>v<(?!)



2009年
張嘉莉試過跌落谷底ge滋味
都試過比人捧係手心呵護ge滋味
我好多謝令我跌低ge人
因為你地`莉莉小公主終於決定要長大`
唔再扮細個`扮可愛`
更加要多謝鍚我ge人
多謝你地咁愛我=)
最最最要多謝係扶番我起身ge人
多謝你地對我不離不棄

2009年
張嘉莉未試過許過咁多承諾
我1定會好好遵守諾言
我會記得我同你`自己`耶穌勾過手指尾
係耶穌面前唔可以講大話"食言

我會努力`快d大個`快d習慣1個人
要同irene簡約地愛多80年=)


2009年.
拜拜喇=)
我會記得呢1年ge所有野
等到以後70歲同irene兩個丫婆坐係公園到
同d55年後ge小朋友講2009年.
莉莉小公主係點樣笑點樣喊


♣2010```

新1年.
莉莉會做1個好真ge張嘉莉
""如果想哭 可以不用笑啊""
from海派甜心
以後我中意笑就笑`喊就喊
我唔驚人地歧視我
都唔驚人地捉番我去青山
因為如果我開心可以笑`傷心可以喊
就算要我住係青山`訓天橋底我都肯>v<!
哈哈.第1次拋開錢ge問題xd
1世人我淨係豪咁1次嫁咋xdd


如果2012年世界冇末日
你還在`我還愛
你可唔可以考慮下娶我?xdd






-即使以後很平凡 這1次極美好
-我不敢想太多 因為我1個人
-i can't control so let it flow


happy 2010






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


KarenL 於 2010-01-01 06:55 PM 發表:
HAPPY NEW YEAR!
C0MMENT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bongcheung 於 2010-01-01 06:53 PM 發表:
做第1
hapi new year@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]