-♥last entry of 2009
2009年真係1好豐富的1年=)
原諒我諗唔到其他形容詞=p
2009年`▫
有時候真係好憎2009年.v.
成績1路跌跌跌.
最慘係跌到落谷底都依然不痛不癢-___-
又成日唔去練拳
變得貪玩左
冇心機溫書-3-
又成鬼日腥咩死←見唔見到我學緊張汶珊?(K)
講起咩死真係......
你話有冇人可以禁咩死禁到手指起繭?
2009年`
都有好多好開心ge野發生=)
班八婆終於走曬-]
終於有好日子過嚕=)
番學唔洗再提心吊膽=]
以前鬧左交ge朋友終於和好如初
仲識左好多新朋友*v*
我應承威廉.我會努力將我地miss個1年補番黎=)
第3年做班會主席嚕=)
三眼仔們真的很熱血xD
好中2三眼仔1齊跳sorry sorry`
好中2三眼仔見到我地跳愛的抱抱扮嘔`
好中2三眼仔成日貢獻d se7en印花比我`
好中2三眼仔話件班3樣衰不過依然著住`
好中2三眼仔好齊心甘話輝輝好靚仔......
3D班點可以咁可愛>v<(?!)
2009年
張嘉莉試過跌落谷底ge滋味
都試過比人捧係手心呵護ge滋味
我好多謝令我跌低ge人
因為你地`莉莉小公主終於決定要長大`
唔再扮細個`扮可愛`
更加要多謝鍚我ge人
多謝你地咁愛我=)
最最最要多謝係扶番我起身ge人
多謝你地對我不離不棄
2009年
張嘉莉未試過許過咁多承諾
我1定會好好遵守諾言
我會記得我同你`自己`耶穌勾過手指尾
係耶穌面前唔可以講大話"食言
我會努力`快d大個`快d習慣1個人
要同irene簡約地愛多80年=)
2009年.
拜拜喇=)
我會記得呢1年ge所有野
等到以後70歲同irene兩個丫婆坐係公園到
同d55年後ge小朋友講2009年.
莉莉小公主係點樣笑點樣喊
♣2010```
新1年.
莉莉會做1個好真ge張嘉莉
""如果想哭 可以不用笑啊""
from海派甜心
以後我中意笑就笑`喊就喊
我唔驚人地歧視我
都唔驚人地捉番我去青山
因為如果我開心可以笑`傷心可以喊
就算要我住係青山`訓天橋底我都肯>v<!
哈哈.第1次拋開錢ge問題xd
1世人我淨係豪咁1次嫁咋xdd
如果2012年世界冇末日
你還在`我還愛
你可唔可以考慮下娶我?xdd
-即使以後很平凡 這1次極美好
-我不敢想太多 因為我1個人
-i can't control so let it flow
★happy 2010☻
|