今日我姪女黎左我屋企問我關於升中問題, 唔好懷疑! 我今年f.1 ...只係我表姐早熟!
幫佢做左份履歷表, 教佢面試既技巧, 呢d野miss chung之前都教過...我只係玩角色扮演姐-.,-
2點幾佢走左啦...咁我就繼續包禮物! 好攰,, 40幾份...不過見到d禮物包得咁靚, 心情好曬!
......一個星期喇, 你唔係真係想我跟去爹爹去uk掛?= =
你遲早都要講嫁啦! 點解你唔可以學ning咁果斷姐, 係都要拖...
你想拖到幾時啊, 拖到我去機場, 定係我入棺材你先肯講?
jacky ng...你入到黎我既「彩虹殿」, 居然敢唔留cm !
人來, 同我拖佢出去斬!

Fi 去左台灣咁耐, 有少少掛佢... 搞到我諗起爹
爹爹,快d返啊!!!!!!!!!!!!!
|