懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


三秋的難過... 分類: PK紀念館

今日我姪女黎左我屋企問我關於升中問題, 唔好懷疑! 我今年f.1 ...只係我表姐早熟!

幫佢做左份履歷表, 教佢面試既技巧, 呢d野miss chung之前都教過...我只係玩角色扮演姐-.,-

2點幾佢走左啦...咁我就繼續包禮物! 好攰,, 40幾份...不過見到d禮物包得咁靚, 心情好曬!

......一個星期喇, 你唔係真係想我跟去爹爹去uk掛?= =

你遲早都要講嫁啦! 點解你唔可以學ning咁果斷姐, 係都要拖...

你想拖到幾時啊, 拖到我去機場, 定係我入棺材你先肯講?

jacky ng...你入到黎我既「彩虹殿」, 居然敢唔留cm !

人來, 同我拖佢出去斬!

 

Fi 去左台灣咁耐, 有少少掛佢...    搞到我諗起爹

爹爹,快d返啊!!!!!!!!!!!!!

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


jackyyan 於 2007-12-09 09:48 PM 發表:
Kelly姐,,饒命丫!!
係因為我諗唔到講d嘜,,-3-
係喎,做咩包咁多禮物丫?!
有40個人生日咩?!!>3<
e +中學既生活過成點丫?!
一家好開心la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻啦, 我邊捨得殺左你啊, 你咁靚...
嘻嘻, 中學生活勁開心囉...有個校草做哥哥! 正爆!!
唔係佢地生日, 係christmas! 我係米好大方呢!
Posted at 2007-12-10 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]