懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 12 月 24 日  星期一   陰天


14度的平安夜 分類: 小學館

今日係12月24號, 係平安夜, 同時係練練既生日!

係到祝練練生日快樂, 學業進步, 愈來愈有女人味!^^

都祝全世界merry christmas! 有一個浪漫既白色聖誕!

今日天氣得14度,,凍!

成日係屋企溫書because放完假要exam... t^t

今次我好有信心啊! 睇住黎啦何耀昌! 我唔會輸比你嫁!=p

爹爹30號就走喇...好好好(下刪一億個好字)唔捨得啊!!!

...今日呢個咁凍既天氣...仲有人天都未光打我手提同我講爛gag......凍爆!

呢個人係邊個......米係個日同我表白既「王子」囉...

唔知同佢講咩好,, 聽完gag即收線...-0- 好似好衰, 但係我真係唔知點同佢講...

話鐘意,我自己又講唔出口,而且我唔講大話; 話唔鐘意又驚佢hurt......煩煩煩!!!

係到要忠告世上各位女性同胞...唔好隨便對你對佢冇好感既人笑又或者「哈啦」,,唔係就有人送個茶煲比你嫁喇!

聽日就聖誕喇! 今年第一次寄信比聖誕老人! 唔知佢有冇收到我寫既信呢? 唔知文法有冇錯呢? 如果地址寫錯咁米冇禮物!?

好好好興奮! 之前一直好想試,但係唔敢,,今年終於肯寫喇! 如果d人寫信都係咁爽快就好啦! albee可!? ^v^

聽日都係去圖書館溫書...辛苦! 攰! 眼訓!

but為左贏到昌哥, 我要加油!!!!!!!!!!!!!!!!

今日聽左成日謝安琪既「鍾無艷」好好聽喔!!!大家快d聽下啦!!

遲d無線劇集台播「櫻野3加1」, 我前幾日係youtube睇緊, 琴日廣告有講話播...唔洗日日開電腦咁煩喇! 愛爆tvb!!!!!

放假無聊...睇左唔少之前冇睇既台劇

有之前追開既「終極一家」

尊尊&娃娃教主既「公主小妹」

黑&棒既「黑糖瑪奇朵」, d人話好好睇...但係我唔係咁鐘意囉,, 可能係我唔鐘意黑&棒掛...

仲有我最鐘意既志田姐姐既「14歲的教科書」,好好睇啊! 諷刺日本既教育!

當然仲有「櫻野3加1」啦! 我都幾鐘意明道+喬恩, 好好戲! 仲有哲哲! yeah!!!!!!

黎緊會追「惡作劇2吻」, 惡作劇之吻翻睇左十幾次,, 今次一定會追落去,最好係tvb買左套劇係hk播啦!

大家有咩好台劇記住話我聽啊! 我要一次過滿足曬三個願望!! ^^

 

 

係到向jacky報告一下我地班既班花&草!

最上面個行最最右邊個個, 班花姐姐!

班草呢...個樣比旁邊既框框遮住左, 而且唔靚仔so唔曬介紹! =D






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


MaggieLam520 於 2007-12-26 12:14 PM 發表:
我都送個Cm俾你啦...
Merry Christmas!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx maggie!
Posted at 2007-12-27 03:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jackyyan 於 2007-12-25 01:15 PM 發表:
哦,,原來個個係班花...
不過講真,,
唔係幾令LO..
我唔記得係6E留言板同佢講生日快樂丫0 0"
MERRY CHRISTMAS丫,,KELLY>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝曬啊! merry christmas!
你既cm係我最好既聖誕禮物!^^
咁你覺得邊個先係班花呢?
Posted at 2007-12-25 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]