今日係12月24號, 係平安夜, 同時係練練既生日!
係到祝練練生日快樂, 學業進步, 愈來愈有女人味!^^
都祝全世界merry christmas! 有一個浪漫既白色聖誕!
今日天氣得14度,,凍!
成日係屋企溫書because放完假要exam... t^t
今次我好有信心啊! 睇住黎啦何耀昌! 我唔會輸比你嫁!=p
爹爹30號就走喇...好好好(下刪一億個好字)唔捨得啊!!!
...今日呢個咁凍既天氣...仲有人天都未光打我手提同我講爛gag......凍爆!
呢個人係邊個......米係個日同我表白既「王子」囉...
唔知同佢講咩好,, 聽完gag即收線...-0- 好似好衰, 但係我真係唔知點同佢講...
話鐘意,我自己又講唔出口,而且我唔講大話; 話唔鐘意又驚佢hurt......煩煩煩!!!
係到要忠告世上各位女性同胞...唔好隨便對你對佢冇好感既人笑又或者「哈啦」,,唔係就有人送個茶煲比你嫁喇!
聽日就聖誕喇! 今年第一次寄信比聖誕老人! 唔知佢有冇收到我寫既信呢? 唔知文法有冇錯呢? 如果地址寫錯咁米冇禮物!?
好好好興奮! 之前一直好想試,但係唔敢,,今年終於肯寫喇! 如果d人寫信都係咁爽快就好啦! albee可!? ^v^
聽日都係去圖書館溫書...辛苦! 攰! 眼訓!
but為左贏到昌哥, 我要加油!!!!!!!!!!!!!!!!
今日聽左成日謝安琪既「鍾無艷」好好聽喔!!!大家快d聽下啦!!
遲d無線劇集台播「櫻野3加1」, 我前幾日係youtube睇緊, 琴日廣告有講話播...唔洗日日開電腦咁煩喇! 愛爆tvb!!!!!
放假無聊...睇左唔少之前冇睇既台劇
有之前追開既「終極一家」
尊尊&娃娃教主既「公主小妹」
黑&棒既「黑糖瑪奇朵」, d人話好好睇...但係我唔係咁鐘意囉,, 可能係我唔鐘意黑&棒掛...
仲有我最鐘意既志田姐姐既「14歲的教科書」,好好睇啊! 諷刺日本既教育!
當然仲有「櫻野3加1」啦! 我都幾鐘意明道+喬恩, 好好戲! 仲有哲哲! yeah!!!!!!
黎緊會追「惡作劇2吻」, 惡作劇之吻翻睇左十幾次,, 今次一定會追落去,最好係tvb買左套劇係hk播啦!
大家有咩好台劇記住話我聽啊! 我要一次過滿足曬三個願望!! ^^
係到向jacky報告一下我地班既班花&草!
最上面個行最最右邊個個, 班花姐姐!
班草呢...個樣比旁邊既框框遮住左, 而且唔靚仔so唔曬介紹! =D
|