懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


遲來的聖誕快樂 分類: PK紀念館

琴日同Jacky行完街返黎已經七點, 老爸老友記請食飯! 呵呵, 好好味的鮑鮑!!

入到酒樓撞到patrick...依舊一件陳年風褸!

但係我食左隻鮑鮑就飽喇, 於是我自己返左黎屋企先..

由七點半睇新城頒獎睇到11點半, 現場直播!

基仔!! 攞左兩個獎! 新城勁爆男歌手! 仲有一個...唔知咩投票既..唔記得,,太長啦個名!

劉華攞左五個獎, 個個大野! 佢開緊演唱會, 電台仲派人送過去... -0-

eason都拎左唔少, 都有三四個! 正! 啊詩都好掂! 木紋真係好好聽! 呢d先係真正既歌手囉

洪卓立今年新人,but都攞左唔少...好似有三定四...仲勁過基基!!最愛「黃腳立」!!

泳兒一直都係咁紅! 其實佢真係唱得唔錯! 係singing con. 到選出來既特別唔同!!

人紅攞獎就一定啦, 我地石天小既新廣播劇隊一樣都有獎! 當然啦, 梗係我同patrick個隊舊team勁d啦!^^

馬秀鳳接得好! 人地甩左識得接返! 比個good你! 當然仲未去到the best or well done啦...但係對於新仔黎講已經好好!

黃紀賢, 都話師姐睇好你嫁啦! 你睇你上台幾靚仔! 加油!

其他人都做得好好! 繼續努力! but,,黎緊我會同miss chung商量戲劇方面既用人,,要好好表現喔!

想巴結我都唔係冇辦法既, 大家都知道我最最最鐘意d咩嫁啦!^^你要識做呢!

今日,,有「少少」懶,, 留意係少少! 9點先起身..

本來話去圖書館溫書,but懶得行so留係屋企溫

溫到下午2點幾, 有d攰,,起身汁野...成間房乾淨曬!

王子又打電話黎...我睇到來電顯示, 唔敢聽,,= ="

禁左拒接, 跟住有sms...-0- 有留言

聽左留言..問我想要d咩聖誕禮物,, oh my dog..唔想re..開始覺得好好好煩..之前一直都覺得煩..but..唔會有厭惡既感覺..但係依家...唉...有d想轉電話號碼..但係又要通知fd子...仲煩!

麥麥, Irene...點算啊! 唔想返學啊! 好驚佢...但明明唔關我事..搞到好似我做錯野, 要我避佢咁,但係唔避又唔得...啊!!!!!!!!!!!!!

我好驚件事去到鄧sir到...唔知點好..個次同細細粒玩得埋d就比人唱,,鄧sir叫我去傾兩句...好彩鄧sir信我..唔係都唔知點好..

如果又傳到去..唉,,仲唔死咩!

albee話叫paco or 爹爹幫我做場戲...同佢講唔好再煩我..但係我唔想, 根本唔關paco事..我唔想拖埋佢落水,,t^t

而且paco同爹爹都唔係我既水泡!

我地係fd!!!係朋友啊! 一世fd子!

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


koey03011 於 2007-12-27 03:01 PM 發表:
路過;cmcmcmcmcmcmcmcmcm* =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2007-12-27 03:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]