今日啊芝call我,,問我關於個故仔應該要有d咩條件
我覺得就應該用動物故仔好d..
but miss chung就話可以用返我個個...佢話啊芝唔係朗誦既人..用我個個都ok..不過佢就好難入final
雖然啊芝d普通話都okay,,不過又係香港普通話囉,,唔喊唔淡...
但係anyway...我都撐啊芝! 加油啦,, 呢個世界係會有奇蹟嫁!