今日無咩特別,, 訓到11點半起身,,
check e-mail 睇下爹爹有冇re......冇新郵件,,TOT
收到校友會既e-mail,,係石天小開bbq活動...諗緊,佢話係石天小喎,,,係學校bbq,,好玩啊!
我想問下有邊個石天人會返去?