沉默對望在這幾秒 亦有簡單問好不過少
然後再次說告別 像重遇那天
今日有個冇見好多年既auntie打電話黎..
初初都聽唔出係佢把聲,,不過慢慢就認得喇!
記得佢走個陣我好似得5歲......我記憶力強呢!
佢返左黎香港,,好開心啊! 佢仲帶埋個bb返黎! ^^
期待~