呵呵,,睇標題大家會唔會誤會我拍拖呢! ^^
其實我講既係比我大四個月既表姐,,
係到要恭喜佢同骨頭哥!
你地要白頭到老喔! (哭)... 骨頭哥你要好好咁對我表姐!唔係我唔知我會做d咩!
不過講到呢樣就傷心...點解我表姐都有人要嫁!
唔公平,, 係米我矮得濟...上帝睇我唔到......
你地要幸福喔!