今日真係好烏龍..以為要中史test,,
點知改左18號..
搞到我星期六仲溫得咁辛苦-3-
派左EPA 同history test ..
我又是同sena同分..
我同隻豬同一個level 啊!!!!!!
hamham仲衰,,低sena0.5..-0-
佢蠢過隻豬啊!!!
上凝風..
講返迎新週d野..講左對各位啊爹啊娘既感覺,,
不過就唔記得左奶娘,,sori..唔係有心! =p
不過諗返入左可風..f.1都喊左唔少次
迎新週講感想講到喊..
收到好多人既信..喊
班會比人話做得唔好..喊
睇奶娘xanga睇到喊..
同奶娘反面,,大喊
paco同我講拜拜.. (呢個..嘻嘻)
爹爹要走..勁喊
爹爹返香港..喪喊
miss wong要走..小喊
原來大大話話..我f.1為左d濕濕碎碎既事都喊左9次..
不過其實有唔少都係開心到喊
|