懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 14 日  星期一   陰晴不定


被遺忘的奶娘.. 分類: 小學館

今日真係好烏龍..以為要中史test,,

點知改左18號..

搞到我星期六仲溫得咁辛苦-3-

派左EPA 同history test ..

我又是同sena同分..

我同隻豬同一個level 啊!!!!!!

hamham仲衰,,低sena0.5..-0-

佢蠢過隻豬啊!!!

上凝風..

講返迎新週d野..講左對各位啊爹啊娘既感覺,,

不過就唔記得左奶娘,,sori..唔係有心! =p

不過諗返入左可風..f.1都喊左唔少次

迎新週講感想講到喊..

收到好多人既信..喊

班會比人話做得唔好..喊

睇奶娘xanga睇到喊..

同奶娘反面,,大喊

paco同我講拜拜.. (呢個..嘻嘻)

爹爹要走..勁喊

爹爹返香港..喪喊

miss wong要走..小喊

原來大大話話..我f.1為左d濕濕碎碎既事都喊左9次..

不過其實有唔少都係開心到喊

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


期待死亡的來臨 於 2008-04-15 07:47 PM 發表:
咁希望你架機呢世都唔好整好!!
好狠毒~~!信唔信我即時拎去整~,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵..
整囉,,我又冇話唔比你整! =]
最毒婦人心聽過未!
Posted at 2008-04-16 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



期待死亡的來臨 於 2008-04-14 08:25 PM 發表:
大喊包="=我又番黎la...e次又中木馬...又要等錢去洗機(睇得av多)....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大喊包? 你叫邊個?
歡迎你返黎喎..
原來你次次down都會上黎hae...
咁希望你架機呢世都唔好整好,,
幫我衝人氣! ^v^
Posted at 2008-04-15 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]