成日都有話我唔日日打blog,,今日啊婆心情好,,送大大個加長版比各位懶人! 要比心機睇曬喔! 一週REVIEW喔!
~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o
星期一 口不對心
原來要開心都好難,,
諗開心既野唔係好諗得起,,
但係偏偏自己喊過幾多次就記得一清二楚
再下一個星期一,,爹爹就要返英國喇,,
口雖然叫你快d走,,但其實我好想你留低..
星期二 第N次比出賣
雖然已經係第N次知道比出賣既感覺,,
但係都仲係好HURT,,我平時又冇點得罪你..我個樣又唔係衰-3-
SUZUKI為左十粒珍寶珠出賣我,,你就為左妒忌出賣我!
我自己都唔知自己有咩咁好,,點解個個都好似好眼紅我咁...
讀書最叻個個又唔係我,,P.E就梗加唔洗講啦!
不過我都知道一樣更重要既野,,
有時候只要一句說話甚至一個眼神就可以知道對方諗咩,,
咁我地依家算係咩? 朋友囉! 唔係你仲想點..兩個都夠煩,,何必仲要第三個負擔......
星期三 傻傻的懶人老闆
同啊CO係小巴站講鬼古,,
連車到都唔上..嘻嘻
諗起同哥既一D趣事,,
記得以前小學晏放,,係放學返屋企既途中..
我地會特登行慢D,,可以傾耐D..
有時仲會傾到係一個冇紅綠燈既地方等轉綠燈過馬路,,仲不停咁傾,,好傻呢!
係好傻,,不過好SWEET (對於一對兄妹......亂倫呢!不過我地又唔係真..)
若即若離、曖昧不清咁,,想點...
星期四 學會乘虛而入
維維比田SIR綁架,,-0-
放心! 我會準備好一大筆錢幫你搞個好D既喪禮,,
記住唔好搵我啦!
上堂同吹吹講起PP...
吹吹話我有機做佢GF..-0-
玩野咩,,人地岩岩拍拖就咒人散...=3=
佢仲教我拍拖要講TIMING...我都知..所以米唔拍拖囉!
係我未去到全級第一之前我唔會拍拖..到左全級第一更加唔會拍拖,,因為要KEEP住..
佢仲教我要乘虛而入...等佢地一散就到我上位..
吹吹..我知你係為我好..
你驚個個FD底走曬去拍拖冇人理我,,
但係我唔會咁做..呢個係我既原則......最重要係我唔鐘意佢!
你放心啦!我冇人陪,,我一定會搵你! 我最鐘意做愛迪生二世! ^^
不過講真..我都有諗過,,但係我係天使既心腸呢! ^^
星期五 笑著放手
今日我下左一個好大既決心,,自己都諗左好耐...
本身學業,,屋企都已經係一個負擔..
如果要我carry多一個,,我會頂唔順
所以我唔想同pp做朋友喇,, 個個都係到傳呢樣傳個樣...好辛苦
唔係個個都好似我咁甘頂得順,,
係,,我都知佢最近唔知係米去整容,,靚仔左咁多!
不過albee你想追,,我冇意見..
我都冇權去有意見..不過我諗你都唔想做第三者嫁!
吹吹多謝你d橋..不過我以後都用唔著!
如果albee睇都呢篇..
我想你幫我做個見證..
由今日起我唔可以再提pp!
提一次就訓$10蚊!
~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o
話就話係review,,不過睇黎似決別書多d,,
呵呵!
大家睇左唔洗咁驚訝我會咁開心!
我係新一代「大笑姑婆」&「開心果」喎!!
你地要支持我既決定呢!
|