懶人•別館~
我可以永遠笑著做扮演你的配角
我沒有非要一起到老

從來沒有想過夢想的未來沒有你
會變成怎樣
kalee1994
暱稱: _`*||小和•敗嘉█[]BeatLesIX*﹍
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-06
國王遊戲><!
匿名的好友
莉莉要發奮
ended
文章分類
全部 (515)
PK紀念館 (15)
麵包超人的非文章 (15)
小學館 (11)
考試恐懼症 (31)
那年的唯一 (44)
東南西北遊記 (12)
情歌非情歌 (41)
最佳損友 (50)
最愛的可風 (145)
無聊日子都有意思 (114)
黑暗時代 (29)
未分類 (9)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 18 日  星期五   颱風


一週回顧~學會乘虛而入..加長版 分類: PK紀念館

成日都有話我唔日日打blog,,今日啊婆心情好,,送大大個加長版比各位懶人! 要比心機睇曬喔! 一週REVIEW喔!

~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o

星期一  口不對心

原來要開心都好難,,

諗開心既野唔係好諗得起,,

但係偏偏自己喊過幾多次就記得一清二楚

再下一個星期一,,爹爹就要返英國喇,,

口雖然叫你快d走,,但其實我好想你留低..

星期二  第N次比出賣

雖然已經係第N次知道比出賣既感覺,,

但係都仲係好HURT,,我平時又冇點得罪你..我個樣又唔係衰-3-

SUZUKI為左十粒珍寶珠出賣我,,你就為左妒忌出賣我!

我自己都唔知自己有咩咁好,,點解個個都好似好眼紅我咁...

讀書最叻個個又唔係我,,P.E就梗加唔洗講啦!

不過我都知道一樣更重要既野,,

有時候只要一句說話甚至一個眼神就可以知道對方諗咩,,

咁我地依家算係咩? 朋友囉! 唔係你仲想點..兩個都夠煩,,何必仲要第三個負擔......

星期三   傻傻的懶人老闆

同啊CO係小巴站講鬼古,,

連車到都唔上..嘻嘻

諗起同哥既一D趣事,,

記得以前小學晏放,,係放學返屋企既途中..

我地會特登行慢D,,可以傾耐D..

有時仲會傾到係一個冇紅綠燈既地方等轉綠燈過馬路,,仲不停咁傾,,好傻呢!

係好傻,,不過好SWEET (對於一對兄妹......亂倫呢!不過我地又唔係真..)

若即若離、曖昧不清咁,,想點...

星期四  學會乘虛而入

維維比田SIR綁架,,-0-

放心! 我會準備好一大筆錢幫你搞個好D既喪禮,,

記住唔好搵我啦!

上堂同吹吹講起PP...

吹吹話我有機做佢GF..-0-

玩野咩,,人地岩岩拍拖就咒人散...=3=

佢仲教我拍拖要講TIMING...我都知..所以米唔拍拖囉!

係我未去到全級第一之前我唔會拍拖..到左全級第一更加唔會拍拖,,因為要KEEP住..

佢仲教我要乘虛而入...等佢地一散就到我上位..

吹吹..我知你係為我好..

你驚個個FD底走曬去拍拖冇人理我,,

但係我唔會咁做..呢個係我既原則......最重要係我唔鐘意佢!

你放心啦!我冇人陪,,我一定會搵你! 我最鐘意做愛迪生二世! ^^

不過講真..我都有諗過,,但係我係天使既心腸呢! ^^

星期五  笑著放手

今日我下左一個好大既決心,,自己都諗左好耐...

本身學業,,屋企都已經係一個負擔..

如果要我carry多一個,,我會頂唔順

所以我唔想同pp做朋友喇,, 個個都係到傳呢樣傳個樣...好辛苦

唔係個個都好似我咁甘頂得順,,

係,,我都知佢最近唔知係米去整容,,靚仔左咁多!

不過albee你想追,,我冇意見..

我都冇權去有意見..不過我諗你都唔想做第三者嫁!

吹吹多謝你d橋..不過我以後都用唔著!

如果albee睇都呢篇..

我想你幫我做個見證..

由今日起我唔可以再提pp!

提一次就訓$10蚊!

~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o~O*o

話就話係review,,不過睇黎似決別書多d,,

呵呵!

大家睇左唔洗咁驚訝我會咁開心!

我係新一代「大笑姑婆」&「開心果」喎!!

你地要支持我既決定呢!

 






訪客留言 (返回 kalee1994 的日誌)


期待死亡的來臨 於 2008-04-19 11:24 PM 發表:
你當我係風就得...風係邊度都去..你當我係風就得..(追風青年)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩!
咁詩情畫意?!
魯訊先生講過
「我輕輕的走,,正如我輕輕的來,,不帶走一片雲彩。」
Posted at 2008-04-20 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



期待死亡的來臨 於 2008-04-19 05:52 PM 發表:
咁我排第幾??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我連你係邊個都唔知..
好難幫你排位個喎,,
佢地個個對我黎講有一種好特別既關係同感情..
至於一個連名都唔識既陌生人...真係好難講..
定係..你想你自己排第幾?
Posted at 2008-04-19 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



桐=]" 於 2008-04-19 02:04 PM 發表:
唉....
心淡lo...
主席...你甘嫁-33-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵! 以前p就排第一,,(呢次唔計,,唔係有心講佢嫁!)
珍寶珠第二!
咁依家佢都唔係第一啦!
咁珍寶珠米升level囉!
比心機升上第一位啦!
我等你嫁! ^v^
Posted at 2008-04-19 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



桐=]" 於 2008-04-18 09:48 PM 發表:
主席.....
要我講幾多次?!
我真係冇出賣你lo....= =
就算珍寶珠超級重要
都比吾上友誼....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得喇..我知你冇出賣我......
如果你問我珍寶珠定係你重要d..
我一定會答珍寶珠!
Posted at 2008-04-19 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aLbEE_FooL 於 2008-04-18 08:50 PM 發表:
我都吾會中意佢啦`
不過你真系好衰牙`
火腿而家都知啦`衰
你話提一次罰十蚊`
咁d罰款就我keep啦=P
加油`希望我吾會多左不義之財啦=D`我支持你嫁=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人少少認左佢啦! =p
我以為好多人都知嫁嘛..而且我講得咁細聲-3-
多謝你撐我..不過好諗我好失敗......
因為由打呢篇poz至我re你既cm...
我足足諗左佢不下20次..
無論睇書..做功課..睇電視..
 
 
Posted at 2008-04-19 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]