正點!
謝佳靜俾左部nds我返屋企玩!
所以而家日日沉迷緊nds-v-
我真係太鍾意玩太鼓!
可以玩到好勁啦=〕(really nice=] )
星期四練波!
陳宏"賓"黎教..(我真係唔識寫個"賓"字)
幾好呀...
不過佢其實都係拎番黃安東個套黎教姐...
所以我地要練體能啦我諗-v-
練啦...
d form1....
um....................
楊杏兒同鄧育英返左黎呀!=]
之後鬥波個到...
都係差d!
之後同ms chu..楊杏兒..鄧育英..wun資婷一隊鬥a grade!
哈哈=]
楊杏兒同我走快攻個陣..
佢話:張嘉玲..我"恨"同你走快攻好耐嫁啦!
哈哈哈...講真真係勁開心=]
之後贏左=]
但我總係覺得自己打得好差...=[
可能因為隻手指未好返...=[[[
之後入左去換3..
原來個日華叔生日(20/9)...
大家齊唱生日歌!
仲有人人分得一件美心白蓮蓉月餅!=]
華叔真係勁好人!
(我一定要做番d野先得!\ _ /)
之後換緊3..
楊杏兒叫zoie話下次出去打波叫埋我=]]]]]]
我真係勁開心lo個下!
哈哈!
之後驚黑既我係走既時候俾人笑-v-
之後一邊聽住lily allen既歌一邊兜路返屋企!
"今日"(20/9)既練波唔算太支力!
我地打到7點幾=] very nice day!
|