ka ling's
開心笑...

走過每一天...

不要讓身邊的人為你感到傷心...
kaling616
暱稱: ~+ling~
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
什麼都是我的錯 我認
VC歷險記
Cry Rihanna
what can i do?
a grade 真係好勁=]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 55
今日人氣: 1
累積人氣: 3757
站內搜尋
2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


=] really happy! 分類: 日 記

正點!
謝佳靜俾左部nds我返屋企玩!
所以而家日日沉迷緊nds-v-
我真係太鍾意玩太鼓!
可以玩到好勁啦=〕(really nice=] )

星期四練波!
陳宏"賓"黎教..(我真係唔識寫個"賓"字)
幾好呀...
不過佢其實都係拎番黃安東個套黎教姐...
所以我地要練體能啦我諗-v-

練啦...
d form1....
um....................

楊杏兒同鄧育英返左黎呀!=]
之後鬥波個到...
都係差d!
之後同ms chu..楊杏兒..鄧育英..wun資婷一隊鬥a grade!

哈哈=]
楊杏兒同我走快攻個陣..
佢話:張嘉玲..我"恨"同你走快攻好耐嫁啦!

哈哈哈...講真真係勁開心=]

之後贏左=]
但我總係覺得自己打得好差...=[
可能因為隻手指未好返...=[[[

之後入左去換3..
原來個日華叔生日(20/9)...
大家齊唱生日歌!
仲有人人分得一件美心白蓮蓉月餅!=]

華叔真係勁好人!
(我一定要做番d野先得!\ _ /)

之後換緊3..
楊杏兒叫zoie話下次出去打波叫埋我=]]]]]]
我真係勁開心lo個下!

哈哈!

之後驚黑既我係走既時候俾人笑-v-

之後一邊聽住lily allen既歌一邊兜路返屋企!

"今日"(20/9)既練波唔算太支力!
我地打到7點幾=] very nice day!






訪客留言 (返回 kaling616 的日誌)


丫草 於 2007-09-25 07:22 AM 發表:
快d好返啦^^
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]