22/2/09
11點幾起身整野;;12點幾飛出到去-0-`
之後行行行行行.,.搵人
行下又坐下= =睇下d人扮鬼玩pun@@好好笑xd
之後悶就過xx坐= =吹吹下水見悶就行番去xx@@
唔行唔知香港真係咁細`不過行左好耐= =
我受ga痛苦你又知嗎咩?
見到你.;我發覺無哂感覺.你身邊再無引力吸引住我...
今日沒啦啦比人;;;;;;;;;;;;;;;;;;;-,-
超唔開心唔開心到唔想打;但係悶到要打
比miz捉頭髮;;話我d頭髮long`
22/2家長日/___\
oh my god`
E加開始番學放學唔會同你1齊唔會再等你
真係希望年年4月1號你都係我身邊啦xd
我覺得自己好孤單好無用
1直無人明白我想要d咩!`
連我當初最信任ga人都唔明白我!?
分手都可以做朋友呢句野係成立GA!
唔知做咩自己成日係到笑.,.又唔知笑緊咩-0-