今日朝早聽左d野炆炆地.\/. 明明就比左兩次你 你話冇l0r咩事?!:@ 講反開心野;P 冇咩特別; 跟住又聽到xyz啲野v_v 本來有少少吾開心既.. 後來同聰sms之後就冇左:D 多謝您10個吻*v*哈哈; lunch同Race落去食野` 期間食食下米收到billy的sms:S>傻了`內容無聊 係個度sd sms有幾分危險B-) 之後就放學留在113室 5點就走;^__^ 尼幾日都係校同人sms;p 太興奮*0*
下一站幸福大團圓結局v0v 我好中意^_^ 好吾捨得:'( 快d拍續集拉(k)