【燒 ★ 雞 】
|=如何=|向 ''您'' |=示愛=|
kalok1991
暱稱: ┐°燒雞
性別: 男
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
開心...形容晒嚕..
*~星期五..]]
唉...
終於上左台..
*~星期二..]]
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 4744
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
唉... 感動

幾日冇打到日記喇\..曾經諗過放棄佢..以後都吾再打..不過我吾會咁做..我會堅持落去..

星期五晚入左大埔..去左智勤屋企睇波..德國不負我所望..贏左la..跟住入左去呀庭屋企訓..

第二朝早入左去西貢..做d咩吾講la..星期日下午先返出來..知道英格蘭同巴西都出左局..唉..波真係圓嫁..

唉...冇得睇郎拿度喇..佢既狀態岩岩先谷番起..而家又出左局..都吾知要幾時先可以見到狀態十足既郎拿度喇..

跟住七點半落左去石圍角到坐..同佢地講番場波..佢地都吾信巴西出左局..JACKY落左來..坐到九點半先返屋企..

 

刊登時間︰2006-07-03 12:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天
*~星期四..]]

今日訓到成十一點先醒..成個人好攰..跟住就食野..食完飯就開電腦玩..

玩到一點半就落左去石圍角到坐..坐左一陣飛的上肥傑玩..開吾到門..

等左一陣佢細佬先行出來開..我地係咁吊尻佢..勁好笑..佢又識串番我地喎..

跟住係到煲碟..睇番d笑片..跟住又睇....睇到成六點先走佢地行上去石圍角坐..

而我就係大窩口搭73X出去大埔..成十一點先返到屋企..The End..**

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔之點解呢兩日起身個頭都好痛..痛到我喊咁滯..

開左幾個月就有三千幾人睇過我日記..多謝你地呀..

 

刊登時間︰2006-06-30 12:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 28 日  星期三   雨天
百感交集**

呢幾實在係太忙喇..連電腦都冇時間玩..派左試卷..唉...一言難盡..慶幸既係今次中文考得好好..

操行又負五分..我盡左力去加分嫁喇..好失望..睇來真係可能要留班..希望唔好喇..因為都年紀大吖ma..

講番世界杯先..十六強全部踼完..荷蘭出局令我有dd意外..琴晚巴西VS加納..郎拿度又有波入..叻仔...

我估佢係今屈既神射手..我有d吾明之前好勁既西班牙竟然會出左局..佢今屇吸收左經驗..下屈會打得好好..

呢排日日同o的兄弟一齊..咩都傾既..好開心嫁..我吾可以冇左佢地ga..今日去左海洋PaRk..比一年前好玩少少..

今日我部數碼相機好評如潮..冇揀錯la...哈哈...可惜影影下冇電..可惜..可惜..下次一定要影過夠本..嘿嘿..^^

好la...今日打到呢到la...bibi..

 

 
刊登時間︰2006-06-28 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天
呢兩日**

星期六..

今日訓到成十二點先起身...勁熱..食完飯跟住打機..

肥聰打來叫我出去都冇咩心機出..唉..5知點解wo..可能我老喇..

今日吾知做咩好冇心機..打住咁多先la..

今日

今日開心左少少..因為呀媽話去吉の島買部數碼相機比我...哈哈...

十二點半去到吉の島..好快咁睇中左一部Canon既IXUS65..個芒成3寸大..

又係鄭e健賣廣告既..so我地都好滿意..$2780..哈哈差唔多la...跟住就返左屋企la..

要差成十幾個鐘電..咦..吾好咁耐喇..研究左一陣我就識用喇....The End..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔之點解就來放署假..我一d都吾覺得開心..

e排晚晚訓覺會回憶起好多野..唉..算la蕭家乐.....

12号個日我要玩盡佢..^^

 

 

刊登時間︰2006-06-25 06:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天
呢兩日** 愉快

星期四考試

今朝又係七點八..今日考綜仁卷一同卷二...好比心機ga...

放左学我地落左去陽光打機..佢地上去先..我同大威有d野做..

做完野上番去..勁多人..冇位...等等左好耐先有..跟住文仔上左來...

我比佢玩...打到三點半埋單..同文仔坐到四點先走..The End...

星期五

今日吾洗番学..十一點起左身..食完野之後跟住就開電腦.....

一路玩到兩點..打比肥聰..佢話落陽光打機..落到去仲未見人..

我打住先..打左成四,五個字佢先來..跟住肥傑又上埋來..打到六點返home..

等車o個時見到個小学同学..好5自然呀5知點解..佢令女左..高左..^^冇位坐..

企係佢隔離..吾知講d咩好..一路直至落車..返左home沖涼..執野就出左去..

落左石圍角..大威同肥聦係到等我..跟住去Park到坐左一陣..搵埋肥傑..就去左遊水..

 哈哈..吾識遊水既我竟然去左遊水..室內池好鬼凍..我地三個出左去..肥聦5出wo..;.

一路遊一路傾計..又係到玩..好笑..大威...放心la..12號我一定到..遊到九點三入去沖涼..

九點半走人..係Park到坐..跟住去左七仔食野..落左去YMCA出面o個到坐..我地係到數臭Jacky..

見到呀睛同埋呀南..我地上左去..係到傾計..玩鋤dee..坐到十點半走左..十一點返到home....ThE eNd...

                                  

入左二球皮既郎拿度...你係得既..^^

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-06-24 01:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]