|
 kam1314 |
|
暱稱: *kam +]]... 性別: 女 國家: 香港 |
|
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: 最新日誌 :: |
|
|

| |
|
|
2006 年 5 月 15 日 星期一  | |
| bi ?! |

<<<希望冇人偷圖啦*>>>
今日同平時一樣呀..
悶悶*不過上體育堂個陣..
都係好悶嫁..
但係踢ball都好過打羽毛球啦..
不過上堂係打羽毛球既..
我同1d人都只係打beach ball..
雖然之前唔係幾識打..
但係玩下玩下..
又係好好玩嫁*
跟住今日我地又要上補課..
悶爆* ><"
跟住就放學..
上左去搵阿E呀..
阿B遲左陣先返..
soso我睇左陣電視..
不過好快就走左lu*
之後就返屋企..
行緊個陣..
見到1條虫疊住1條虫..
係到行喎仲.. 無奈*
返到去lu..
有好多野做呀..
中英2科補課個d卷..
又未做..慘慘*
好勀呀..又要作文喎..
跟住食完飯之後..
又要再做過..
好慘呀*
之後沖左涼//
就訓教lu* >3<"
琴日都冇同媽咪講..

|
| 刊登時間︰2006-05-15 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 72 | » |

|