今日我約左中學嘅fd出泥..同埋我條仔..去左bb屋企..
跟住一齊出去玩..跟住見到好多中學嘅best fd..真係
好掛住d fd..約左暑假一齊出泥傾下計..今日有d唔開
心..因為我條仔..今日喊左一次..係為左我條仔..唉.....
今日同條仔去左影貼紙相..第1次同佢影..都ok令嘅..
唉...今日d心情都唔知開心定唔開心好......今日就打
住咁多先喇..呢篇就係我打嘅第1篇日記喇....