傻嫁~ 金日個fd生日落左樓下陪佢 6點幾 有4-5條仔行過尼 佢地坐係到 我冇理到 隔左一陣 有2個行過尼 問我拎電話 我呆左 唔知比唔比好 之後都係比左 佢地走之前講左一句(拜拜啦敏敏~''到大聲咁講'') 我唔知比咩反應好 我坐到9點幾 問我拎電話果條仔話尼搵我 吹左幾句我就返左去lu 我O晒咀 就當做左個FD啦~