2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


360度轉轉轉!!! 驚訝

8點就醒左 就開始準備一陣出去著既3

搞左2個幾鐘 都未搞得掂

之後打左比丫蝦 問佢我幾點出去._.'

又搞左一輪 12點20分出門口

遲左20分鐘 一邊同丫蝦傾

差唔到去天榮打比丫蝦

就黎接我上佢屋企

oh @_@" 幾大喎

hehe...到1點幾到 就去豬紅屋企

點知行行就 豬紅就我地後面

之後 就一齊上佢屋企

等佢換3 果d 搞左成30min

之後就出發去豬腸到

點知-_-" 丫蝦帶左我地行路去

累死了 之後搵埋丫kit 就去左食野

叫外賣 買上去豬腸到

等左勁耐先得囉 之後就去輕鐵果榭 搵埋班男仔

之後我地就去豬腸

點k知 我地去到leep 果到 就到見豬腸落黎

之後就上埋去-_-""

食食食...食完之後

成班走哂去toliet ju 頭

傻左... 之後又搞完一餐 就去搭車-_-

悶z___z"

------------到左天馬艦------------

巧冷丫~~ 之後我地買票 之後再等入埸

30min-_-""

之後一黎 就搵toliet ...出面勁臭

但係入面又冇咩野喎

之後去完 就去玩了

第一次玩咁激既機動game

-_- 一個都冇咩野

第2個就嚇q 死左

360度 勁轉轉轉

嚇到..咩咁

轉左2:30min

落到死左 之後為左玩d平伏一下 之後就去玩...攤位

cool~~~ 冇幾耐就win 左個大獎

巧大隻既beet beet 熊

重諗住今日勁黑仔 之後又玩玩玩 玩到d幣幣都冇哂

之後就玩後機動game 今次過山車 -_-

丫蝦就話驚 之後去到又怕

玩果陣撞到勁痛

都幾驚._.” <--勁細膽

之後玩青娃跳 我見到幾驚

但係丫蝦 要玩(去到又話好驚)

之後玩玩玩-_- 嚇 d衝力勁大

玩完d都finfin 地

之後玩車仔

玩左一陣就冇既-_-

唔知想知 之後去玩虫虫 

我地4條油(我 丫蝦 kit ”龍懷”

玩果個好低b 之後 我地重要扮驚=_+

之後 又玩水水果個  

整到濕哂-_- 不過真係好好玩

玩埋之後就走了  (重將隻公仔送左隻蝦蝦)

返家家-3-” 之後買左m記返屋企食 -_-

刊登時間:2006-12-30 03:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kaman0621
暱稱: 牙嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了日記"
記得要忘記..
第一次睇跌打-3-
爆內疚...
成功啦~丫蝦生日之驚...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
丫毛
丫蝦
我留言板板-3-
禿頭~_~
芝紅
盈+__+
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 31
今日人氣: 43
累積人氣: 1789
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed